- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego
Miałam internet 4.18 w roamingu i 100 MB a został internet zabrany tylko zostawiono 100 MB dlaczego może ktoś mi wyjasni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego
Przez stronę i aplikacje dostępny jest czat z konsultantem. Ewentualnie numer telefonu *100 lub 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego
@biedronka Witam wystarczy zadzwonić na nr 510100100 lub na czacie BOK Orange lub najbliższym salonie Orange pamiętaj by żądać nr reklamacji na czacie napisaną reklamacje w pliku pdf możesz wysłać na czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego
@biedronka zainstaluj sobie aplikacje Mój Orange na smartfonie i tam sprawdzisz aktualne zużycie GB w roamingu. Dane są aktualizowane co 6-8 godzin.
Sprawdzenie można również wykonać dzwoniąc na infolinię: +48 510 100 100 z zagranicy lub pisząc na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
edit:
Gdzie sprawdzałeś GB roamingowe? Aplikacja czasami może przekłamywać, szczególnie jak jesteś poza krajem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak zgłosić reklamację w sprawie internetu w roamingu bo miałam a został zabrany nie wiem dlaczego
@biedronka dodam że reklamacja będzie rozpatrywana do 30 czasem szybciej.