- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny od jakiegoś czasu szwankuje (ok.4mies)... niby posiadam 4,5gb internetu wspólnego (nie wiem skąd taka nazwa), kiedy się go wyczerpie, automatycznie powinno korzystać z pozostałych gb które posiadam, jednak tak nie jest i internet w telefonie strasznie zamula... Jak to zmienić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DarkShinden napisał(-a):Internet mobilny od jakiegoś czasu szwankuje (ok.4mies)... niby posiadam 4,5gb internetu wspólnego (nie wiem skąd taka nazwa), kiedy się go wyczerpie, automatycznie powinno korzystać z pozostałych gb które posiadam, jednak tak nie jest i internet w telefonie strasznie zamula... Jak to zmienić?
@DarkShinden żeby precyzyjnie odpowiedzieć co to za wspólny internet, który jest u Ciebie, trzebaby wiedzieć jaką masz umowę. Pierwszy z brzegu opis takich pakietów do wspólnego użytku na posiadanych przez klienta numerach jest na tej stronie.
Problemu przełączania na inne pakiety nie rozumiem... zakładając że je masz, faktycznie powinieneś być rozliczany w kolejnym. Zamulanie prawdopodobnie oznacza tzw. lejek czyli ograniczenie prędkości, stosowane przez operatora po wyczerpaniu pakietu, schodki... W Twojej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z BOK i wyjaśnienie wszystkiego czyli jakie masz pakiety, co z przełączaniem, prędkościami.
Oczywiście może też być tak że masz pecha i ze stacji przekaźnikowej z której korzystasz w tym samym czasie korzysta wielu stąd ograniczenie przez jej przepustowość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
DarkShinden napisał(-a):Internet mobilny od jakiegoś czasu szwankuje (ok.4mies)... niby posiadam 4,5gb internetu wspólnego (nie wiem skąd taka nazwa), kiedy się go wyczerpie, automatycznie powinno korzystać z pozostałych gb które posiadam, jednak tak nie jest i internet w telefonie strasznie zamula... Jak to zmienić?
@DarkShinden żeby precyzyjnie odpowiedzieć co to za wspólny internet, który jest u Ciebie, trzebaby wiedzieć jaką masz umowę. Pierwszy z brzegu opis takich pakietów do wspólnego użytku na posiadanych przez klienta numerach jest na tej stronie.
Problemu przełączania na inne pakiety nie rozumiem... zakładając że je masz, faktycznie powinieneś być rozliczany w kolejnym. Zamulanie prawdopodobnie oznacza tzw. lejek czyli ograniczenie prędkości, stosowane przez operatora po wyczerpaniu pakietu, schodki... W Twojej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest kontakt z BOK i wyjaśnienie wszystkiego czyli jakie masz pakiety, co z przełączaniem, prędkościami.
Oczywiście może też być tak że masz pecha i ze stacji przekaźnikowej z której korzystasz w tym samym czasie korzysta wielu stąd ograniczenie przez jej przepustowość.