- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny zamula
Witam, dzisiaj zaczął się drugi miesiąc mojego abonamentu, a od wczoraj internet chodzi tragicznie. Byłem w stanie oglądać filmiki 1080p bez buforowania, teraz 480p cały czas buforują. Tak samo jest z drugim internetem domowym 250gb w dzień i bez limitu 00:00 - 08:00. O co chodzi? Jestem zmuszony korzystać z internetu na kartę który chodzi normalnie, w takim razie płacę za nic?
edit: Internet jest jeszcze po prostu nie opłacony, mój błąd, proszę zamknąć/usunąć temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny zamula
@Polczek skoro masz problem z Internetem Mobilnym, to zrób zgłoszenie poprzez czat czy telefon, jeśli dużo ściągasz danych, to mógł się włączyć lejek techniczny, wyjaśnić to można, tu nie mamy wglądu w twoje usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet mobilny zamula
@Polczek internet domowy LTE działa na nadajnikach komórkowych, więc mogą wystąpić sytuacje, gdzie nawet po opłaceniu rachunku internet będzie działał wolno. Jak opłacisz rachunek, tylko odczekaj kilka dni, ze względu na czas księgowania wpłaty i daj znać, jak będzie działał internet. Jeżeli dalej bedą występowały problemy, zawsze możesz znaleźć pomoc na NO :smileywink: