- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Mam problem z internetem domowym i transmisja danych.
Jak włączam transmisje to te strzałki co są pod zasięgiem cały czas mrugaja a nieraz jest tylko jedna tak samo z internetem domowym.
Problem pojawiło się już kiedyś ale jakoś sam się rozwiązał a teraz znowu nie wiem o co chodzi
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Walus123 w Twojej lokalizacji jest nadajnik obsługujący LTE 800, 1800, 2100. Działa prawidłowo, brak prac konserwacyjnych oraz planów rozbudowy.
Skoro nadajnik funkcjonuje prawidłowo, proszę o sprawdzenie prawidłowych ustawienie APN do internetu, sprawdzenie prędkości internetu przy ustawieniach IPv4 oraz IPv6:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-i-sms-w-telefon-1
Proponuję również sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu i zweryfikować jak funkcjonuje.
Jeżeli jest możliwość, to polecam również zakupienie startera Orange za 5 PLN. Mamy w tedy 6 GB transmisji danych na 14 dni, co w zupełności wystarczy do sprawdzenia, czy nowa karta SIM w obecnym urządzeniu pracuje prawidłowo.
Jeżeli się okaże, że na nowej karcie SIM urządzenie działa prawidłowo, to proponuję sprawdzenie obecnie karty SIM w salonie Orange. Jeżeli potwierdzą uszkodzenie, to przysługuje darmowa wymiana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym
@Walus123 o jaki internet domowy chodzi: na kabelku, czy mobilny?
Strzałki, o których piszesz dotyczą migania na urządzeniu mobilnym pod ikonką oznaczającą zasięg WiFi, czy pod ikonką transmisji danych mobilnych?
Czy w związku z taką sytuacją internet działa wolno, czy go wogóle brak?
Uważam, że te miganie strzałek dotyczy pobierania i wysyłania danych. To jest tylko informacja, że w danym momencie urządzenie wysyła lub pobiera dane. Jak jest mała ilość danych to miga lub są dłuższe przerwy i strzałki są wygaszone, bądź jedna się zaświeci, jeżeli duża ilośc przesyłania danych, to częściej świecą niż są wygaszone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym
Chodzi o mobilny
Strzałki jeśli chodzi o Internet domowy są pod zasięgiem a o transmisję danych to są pod LTE
Internetu wtedy w ogóle nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym
@Walus123 czy możesz podać lokalizację, miejscowość ewentualnie ulica jak jest. Warto sprawdzić, co się dzieje z nadajnikiem w Twojej lokalizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Walus123 w Twojej lokalizacji jest nadajnik obsługujący LTE 800, 1800, 2100. Działa prawidłowo, brak prac konserwacyjnych oraz planów rozbudowy.
Skoro nadajnik funkcjonuje prawidłowo, proszę o sprawdzenie prawidłowych ustawienie APN do internetu, sprawdzenie prędkości internetu przy ustawieniach IPv4 oraz IPv6:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-i-sms-w-telefon-1
Proponuję również sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu i zweryfikować jak funkcjonuje.
Jeżeli jest możliwość, to polecam również zakupienie startera Orange za 5 PLN. Mamy w tedy 6 GB transmisji danych na 14 dni, co w zupełności wystarczy do sprawdzenia, czy nowa karta SIM w obecnym urządzeniu pracuje prawidłowo.
Jeżeli się okaże, że na nowej karcie SIM urządzenie działa prawidłowo, to proponuję sprawdzenie obecnie karty SIM w salonie Orange. Jeżeli potwierdzą uszkodzenie, to przysługuje darmowa wymiana.