Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 2
  • 0

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

Witam

Mam problem z internetem domowym i transmisja danych.

Jak włączam transmisje to te strzałki co są pod zasięgiem cały czas mrugaja a nieraz jest tylko jedna tak samo z internetem domowym.

Problem pojawiło się już kiedyś ale jakoś sam się rozwiązał a teraz znowu nie wiem o co chodzi

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7528
  • 11958
  • 214

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

@Walus123 w Twojej lokalizacji jest nadajnik obsługujący LTE 800, 1800,  2100. Działa prawidłowo, brak prac konserwacyjnych oraz planów rozbudowy.

 

Skoro nadajnik funkcjonuje prawidłowo, proszę o sprawdzenie prawidłowych ustawienie APN do internetu, sprawdzenie prędkości internetu przy ustawieniach IPv4 oraz IPv6:

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-i-sms-w-telefon-1

 

Proponuję również sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu i zweryfikować jak funkcjonuje.

 

Jeżeli jest możliwość, to polecam również zakupienie startera Orange za 5 PLN. Mamy w tedy 6 GB transmisji danych na 14 dni, co w zupełności wystarczy do sprawdzenia, czy nowa karta SIM w obecnym urządzeniu pracuje prawidłowo.

Jeżeli się okaże, że na nowej karcie SIM urządzenie działa prawidłowo, to proponuję sprawdzenie obecnie karty SIM  w salonie Orange. Jeżeli potwierdzą uszkodzenie, to przysługuje darmowa wymiana.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7528
  • 11958
  • 214

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

@Walus123 o jaki internet domowy chodzi: na kabelku, czy mobilny?

 

Strzałki, o których piszesz dotyczą migania na urządzeniu mobilnym pod ikonką oznaczającą zasięg WiFi, czy pod ikonką transmisji danych mobilnych?

 

Czy w związku z taką sytuacją internet działa wolno, czy go wogóle brak?

 

Uważam, że te miganie strzałek dotyczy pobierania i wysyłania danych. To jest tylko informacja, że w danym momencie urządzenie wysyła lub pobiera dane. Jak jest mała ilość danych to miga lub są dłuższe przerwy i strzałki są wygaszone, bądź jedna się zaświeci, jeżeli duża ilośc przesyłania danych, to częściej świecą niż są wygaszone.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 2
  • 0

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

Chodzi o mobilny

 

Strzałki jeśli chodzi o Internet domowy są pod zasięgiem a o transmisję danych to są pod LTE

 

Internetu wtedy w ogóle nie ma

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7528
  • 11958
  • 214

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

@Walus123 czy możesz podać lokalizację, miejscowość ewentualnie ulica jak jest. Warto sprawdzić, co się dzieje z nadajnikiem w Twojej lokalizacji.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7528
  • 11958
  • 214

Problem z transmisją transmisja danych i Internetem domowym

@Walus123 w Twojej lokalizacji jest nadajnik obsługujący LTE 800, 1800,  2100. Działa prawidłowo, brak prac konserwacyjnych oraz planów rozbudowy.

 

Skoro nadajnik funkcjonuje prawidłowo, proszę o sprawdzenie prawidłowych ustawienie APN do internetu, sprawdzenie prędkości internetu przy ustawieniach IPv4 oraz IPv6:

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-i-sms-w-telefon-1

 

Proponuję również sprawdzić kartę SIM w innym urządzeniu i zweryfikować jak funkcjonuje.

 

Jeżeli jest możliwość, to polecam również zakupienie startera Orange za 5 PLN. Mamy w tedy 6 GB transmisji danych na 14 dni, co w zupełności wystarczy do sprawdzenia, czy nowa karta SIM w obecnym urządzeniu pracuje prawidłowo.

Jeżeli się okaże, że na nowej karcie SIM urządzenie działa prawidłowo, to proponuję sprawdzenie obecnie karty SIM  w salonie Orange. Jeżeli potwierdzą uszkodzenie, to przysługuje darmowa wymiana.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście