- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat przeniesiony z Inna oferta do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Mam ogromny problem z internetem od dłuższego czasu. Mimo, że BTS mam w linii prostej ok 300 m, anteny na wysokości okien bez żadnych przeszkód terenowych, a obciążenie takie, że mam transfer w porywach 3Mbit/s. Przed północą nie da się korzystać ze skypa, nie mówiąc o oglądaniu filmów na youtube. Czy to jest podstawa do rozwiązania umowy z Orange? Ten internet mam w pakiecie Orange love.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doskonale cię rozumie @Bratek, nie bronię Operatora, ale LTE masz, nikt nie gwarantuje po LTE max prędkości, drążąc temat, najpierw sprawdza się na prepaid w danej lokalizacji LTE, potem dopiero podpisuje umowę, zgłoszenie możesz zrobić u Operatora, może coś usprawnią na BTS.
Sumowanie tych 2 pasm (Agregacja) 2100MHz i 2600MHz trochę by przyspieszyło ci net po LTE, ale modem musi to obsługiwać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy LTE
Niestety na tej podstawie nie można rozwiązać umowy, nie piszesz jaki masz router czy potocznie modem LTE, ale są z agregacją pasm, można wtedy wybrać najmniej obciążoną częstotliwość LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy LTE
LTE jest na 2600, zmieniając na WCDMA działa podobnie czyli trochę lepiej niż wcale. Router ZTE MF283+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy LTE
LTE masz tylko na tym zakresie ze stacji BTS?
Jeśli tylko jeden zakres to widać mocno obciążony, niestety to nie podstawa do rozwiązania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy LTE
Brak usługi za którą się płaci nie jest podstawą do reklamacji???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy LTE
800 MHz - 0,3 Mbit/s
2100 MHz - 1,7 Mbit/s
tak średnio
"Najlepiej " wypada 2600 MHz - ok 3 MBit/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doskonale cię rozumie @Bratek, nie bronię Operatora, ale LTE masz, nikt nie gwarantuje po LTE max prędkości, drążąc temat, najpierw sprawdza się na prepaid w danej lokalizacji LTE, potem dopiero podpisuje umowę, zgłoszenie możesz zrobić u Operatora, może coś usprawnią na BTS.
Sumowanie tych 2 pasm (Agregacja) 2100MHz i 2600MHz trochę by przyspieszyło ci net po LTE, ale modem musi to obsługiwać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy LTE
@Bratek, udało się sprawę rozwiązać? Próbowałeś zgłosić ten problem Doradcy? Któraś z powyższych odpowiedzi rozwiewa temat i oznaczamy jako rozwiązanie?