Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 73
  • 56
  • 0

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

Nie wiem czy też tak macie, ale również posiadając LTE 4G domowy 250 GB od wczoraj zauważyłem ogromne obciążenie nadajnika i wyraźny spadek prędkości downloadu. Kiedy normalnie miałem w dzień jakieś 20-30 mbps, a wieczorami 19 mbps, to teraz w dzień ledwo dobija 2 mbps, a w nocy to już nawet nie jest śmieszne… Czy to sytuacja przejściowa, bo większość nie pracuje i leży benem do góry oraz zbliżające się święta czy jakiś inny problem? Doradca z czatu mówi, że w moim regionie sygnał jest silny i nie ma żadnych awarii. Macie takie doświadczenia? Router jakby co już resetowałem. Pierwszy raz widzę coś takiego.

Co ciekawe internet jakby to powiedzieć z poza pakietu (zwykła karta Orange Free w drugim telefonie) ma dość dobre połączenie, bo w granicach 17 mbps, więc co jest?

 

______________

* Wpis wyodrębniony jako nowy temat z Pomysłu - moderator Bartłomiej

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19516
  • 56458
  • 767

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

@w4rb1rd teraz to chociaż przyzwoity wynik. Poobserwuj, czy będzie ok i niech działa jak najlepiej.

Często reset pomaga na nietypowe zachowanie routera. Niech teraz dobrze służy 😉 👍

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

A próbowałeś włożyć kartę sim do telefonu? może router się popsuł?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 73
  • 56
  • 0

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

Router raczej ok, bo raz testowałem o 3 rano i było miłe dla oka 28 mbps....

Zobaczmy ile mam teraz:

240518321.png

 

Nie jest dobrze. Upload za to jest kosmicznie wysoki. Pamiętam, że przeważnie to było 5-6 mbps… O_o

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19516
  • 56458
  • 767

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

@w4rb1rd albo maszmocno swój router obciążony, albo nadajnik w danym paśmie jest przeciążony. Ktoś z domowników jeszcze korzysta z routera? Może dużą ilość danych pobiera.

Możesz też dostać lejek techniczny, przy dużej ilości pobieranych danych.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 73
  • 56
  • 0

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

Nie mam lejka, dopiero co nastał nowy miesiąc i ledwo wykorzystałem 21 GB, a nigdy prawie nie przekraczam 150 gb mimo, że mam w pakiecie więcej; domownicy? Żona - wszystko po staremu - YouTube. Chodzi o to, że w naszym sposobie korzystania nic się nie zmieniło, tylko prędkość od kilku dni.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19516
  • 56458
  • 767

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

@w4rb1rd lejek techniczny, to co innego niż lejek po zużyciu limitu transmisji danych.

 

Lejek techniczny jest zakładany, jak w ciągu doby będziesz miał duże zużycie danych na nadajniku i jest zakładany niezależnie, nawet jak masz jeszcze niewykorzystany pakiet GB:

https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/Internet-mobilny-Orange-a...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 73
  • 56
  • 0

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

Ok, chyba już sobie poradziłem, a skapnąłem się dopiero jak miałem coś wydrukować z drukarki wifi - nie było połączenia, więc dałem reset nie z urządzenia, ale ze strony Flybox'a i o to co mam:

9265404568.png

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 73
  • 56
  • 0

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

Jestem happy:

9265423751.png


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19516
  • 56458
  • 767

Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa

@w4rb1rd teraz to chociaż przyzwoity wynik. Poobserwuj, czy będzie ok i niech działa jak najlepiej.

Często reset pomaga na nietypowe zachowanie routera. Niech teraz dobrze służy 😉 👍