- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wiem czy też tak macie, ale również posiadając LTE 4G domowy 250 GB od wczoraj zauważyłem ogromne obciążenie nadajnika i wyraźny spadek prędkości downloadu. Kiedy normalnie miałem w dzień jakieś 20-30 mbps, a wieczorami 19 mbps, to teraz w dzień ledwo dobija 2 mbps, a w nocy to już nawet nie jest śmieszne… Czy to sytuacja przejściowa, bo większość nie pracuje i leży benem do góry oraz zbliżające się święta czy jakiś inny problem? Doradca z czatu mówi, że w moim regionie sygnał jest silny i nie ma żadnych awarii. Macie takie doświadczenia? Router jakby co już resetowałem. Pierwszy raz widzę coś takiego.
Co ciekawe internet jakby to powiedzieć z poza pakietu (zwykła karta Orange Free w drugim telefonie) ma dość dobre połączenie, bo w granicach 17 mbps, więc co jest?
______________
* Wpis wyodrębniony jako nowy temat z Pomysłu - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@w4rb1rd teraz to chociaż przyzwoity wynik. Poobserwuj, czy będzie ok i niech działa jak najlepiej.
Często reset pomaga na nietypowe zachowanie routera. Niech teraz dobrze służy 😉 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
Router raczej ok, bo raz testowałem o 3 rano i było miłe dla oka 28 mbps....
Zobaczmy ile mam teraz:
Nie jest dobrze. Upload za to jest kosmicznie wysoki. Pamiętam, że przeważnie to było 5-6 mbps… O_o
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
@w4rb1rd albo maszmocno swój router obciążony, albo nadajnik w danym paśmie jest przeciążony. Ktoś z domowników jeszcze korzysta z routera? Może dużą ilość danych pobiera.
Możesz też dostać lejek techniczny, przy dużej ilości pobieranych danych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
Nie mam lejka, dopiero co nastał nowy miesiąc i ledwo wykorzystałem 21 GB, a nigdy prawie nie przekraczam 150 gb mimo, że mam w pakiecie więcej; domownicy? Żona - wszystko po staremu - YouTube. Chodzi o to, że w naszym sposobie korzystania nic się nie zmieniło, tylko prędkość od kilku dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
@w4rb1rd lejek techniczny, to co innego niż lejek po zużyciu limitu transmisji danych.
Lejek techniczny jest zakładany, jak w ciągu doby będziesz miał duże zużycie danych na nadajniku i jest zakładany niezależnie, nawet jak masz jeszcze niewykorzystany pakiet GB:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
Ok, chyba już sobie poradziłem, a skapnąłem się dopiero jak miałem coś wydrukować z drukarki wifi - nie było połączenia, więc dałem reset nie z urządzenia, ale ze strony Flybox'a i o to co mam:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet domowy 4G LTE w czasie koronawirusa
Jestem happy:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@w4rb1rd teraz to chociaż przyzwoity wynik. Poobserwuj, czy będzie ok i niech działa jak najlepiej.
Często reset pomaga na nietypowe zachowanie routera. Niech teraz dobrze służy 😉 👍