- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry
Mam małą zagwostkę mianowicie zamówiłem usługę online,w której po 3 miesiącach mam mieć 10 GB danych do wykorzystania,lecz teraz po sprawdzeniu ilości danych w aplikacji "Mój Orange" pokazane jest 4.46 GB pozostałych,a 60 MB wykorzystanych.Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co biega? Nie lubię jak są jakieś nieścisłości związane z ofertami...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji mogą być nie do końca aktualne informacje. Z oferty którą zakupiłeś wynika iż masz 20 GB przez pierwsze 3 msc a poźniej 10GB /mc.
Są dwie opcje:
1.Chwilowy bład w aplikacji i jeszcze nie pełne dane co do wykorzystania i stanu internetu gdyż umowa musi się przeprocesować a czasami trochęto trwa.
2.Być może jesteś w trakcie okresu rozliczeniowego i jest on niepełny w związku z czym został Ci przydzielony internet adekwatnie do ilości dni które pozostały do końca okresu rozliczeniowego tzn.
Jeżeli np umowę podpisałeś 15.01 a okres rozliczeniowy u Ciebie przypada na 25 dzień każdego miesiąca to zostanie Ci przydzielone na te 10 dni które pozostało do końca 10/30 internetu z tego 20GB lub 10GB. I być może dla tego własnie jest tyle tylko gdyż twój okres rozliczeniowy nie pokrywa się z data podpisania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ilość danych "Smart Plan LTE"
Karanthar napisał(-a):Dzień dobry
Mam małą zagwostkę mianowicie zamówiłem usługę online,w której po 3 miesiącach mam mieć 10 GB danych do wykorzystania,lecz teraz po sprawdzeniu ilości danych w aplikacji "Mój Orange" pokazane jest 4.46 GB pozostałych,a 60 MB wykorzystanych.Mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co biega? Nie lubię jak są jakieś nieścisłości związane z ofertami...
Witaj...
O co Ci dokładnie chodzi? O to że nie ma jeszcze tych 10GB, czy o to ze "uciekło" Ci 60Mb? Proszę sprecyzuj swoje pytanie...Jaki Smart Plan, jaką usługę domawiałeś...nie chciał bym wróżyć z fusów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ilość danych "Smart Plan LTE"
Cześć,
Podaj proszę kwotę swojego abonemnetu jaka widnieje na umowie oraz nazwę promocji a będę mógł Ci odpowiedzieć na twoje pytanie. To była nowa umowa czy przedłużenie ? Oraz jeżeli wiesz to kiedy rozpoczyna się twój okres rozliczeniowy.
Pozdrawiam,
Adrian
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ilość danych "Smart Plan LTE"
Zamówiłem jedynie ofertę Smart Plan Lte z telefonem za 105.98 zł/msc jako nowy klient. Chcę się dowiedzieć czemu w aplikacji "Mój Orange" wyświetla się informacja o tym,że zostało mi 4.46 GB (przez 3 pierwsze miesiące mam 20GB danych) skoro wykorzystałem jedynie 60 MB.Okres rozliczeniowy jest 23.01.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji mogą być nie do końca aktualne informacje. Z oferty którą zakupiłeś wynika iż masz 20 GB przez pierwsze 3 msc a poźniej 10GB /mc.
Są dwie opcje:
1.Chwilowy bład w aplikacji i jeszcze nie pełne dane co do wykorzystania i stanu internetu gdyż umowa musi się przeprocesować a czasami trochęto trwa.
2.Być może jesteś w trakcie okresu rozliczeniowego i jest on niepełny w związku z czym został Ci przydzielony internet adekwatnie do ilości dni które pozostały do końca okresu rozliczeniowego tzn.
Jeżeli np umowę podpisałeś 15.01 a okres rozliczeniowy u Ciebie przypada na 25 dzień każdego miesiąca to zostanie Ci przydzielone na te 10 dni które pozostało do końca 10/30 internetu z tego 20GB lub 10GB. I być może dla tego własnie jest tyle tylko gdyż twój okres rozliczeniowy nie pokrywa się z data podpisania umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ilość danych "Smart Plan LTE"
Też brałem pod uwagę taką przyczynę,ale wolałem zasięgnąć wiedzy kogoś bardziej obeznanego z tematem. Wielkie dzięki za pomoc 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ilość danych "Smart Plan LTE"
Mam nadzieję iż moje informacje okazały się pomocne 🙂
Pozdrawiam,
Adrian