Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 1
  • 0

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

Witam, 

Posiadam usługę INTERNET LTE dla domu, jedną kartę do routera 150GB i drugą kartę dodatkowo 60GB.
Moje pytanie brzmi, jak mogę sprawdzić ile wykorzystałem juz limitu z tej drugiej kart ( 60GB). Dodam,że informowano mnie iż ta dodatkowa karta to oddzielne GB nie wliczające się w cały pakiet internetu, który `jest routerze`. Niestety nie ma ona przypisanego nr telefonu, jedynie ta 150GB go posiada, zarejestrowalem sie do ORANGE ale tam jedynie widać wykorzystanie dla LTE 150GB , chyba, że po prostu źle szukam.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc ! 😉

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31644
  • 31412
  • 1339

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

To jeszcze sprecyzuję, bo jest jedna nie ścisłość.

Jeśli karta jest włożona do routera, to tam masz wifi. Ustawiasz współrzędne geograficzne strefy - od nich masz ok 500 m. W tej strefie powinna znajdować się karta sim.
Wątpię byś miał router z tak wielkim zasięgiem (komercyjnie ich w Polsce się nie sprzedaje bo to chyba nawet nie legalne bez zgody UKE).

Masz 210 GB.
150GB na karcie głównej w strefie.

60GB możesz wykorzystać na kilka sposobów:
1) na dodatkowej karcie sim
2) po wykorzystaniu GB w strefie domowej na głównej karcie sim
3) używając karty głównej poza strefą domową

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 40, Guru *****
  • 31644
  • 31412
  • 1339

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

Cześć.
W tej usłudze nie masz oddzielnych limitów na karty. Limit 60GB jest wspólny na obie karty (powinien być widoczny w mój Orange, o ile go zacząłeś - jeśli zacząłeś pakiet GB nie ma zgłoś na BOK). Dodatkowo jeśli na wspólnym rachunku masz komórkę na abonament (w nie za starej taryfie), to też ten pakiet jest współdzielony. Możesz pakiet sprawdzić również smsem z karty głównej, treść ILE pod numer 80032

Dodatkowa karta w odróżnieniu od głównej służy tylko do internetu, więc nie można z niej dzwonić/smsować/itp. Z kolei z pierwszej karty jest to możliwe i płatne wg cennika.

Nie jestem na 100% pewny, ale na dodatkowej karcie sim nie działa strefa domowa. Więc być może dlatego skrótowo Cię tak poinformowano.



Anonim

Nie dotyczy

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

Zainstaluj sobie aplikacją Mój Orange, zaloguj się do niej pełnymi danymi i zawsze możesz za darmo zadzwonić do BOK i poprosić o podanie tych danych (informacji) które chcesz uzyskać. Uważam ze w Mój Orange powinny być widoczna oba pakiety, ale.........zadzwoń do BOK. Pozdrawiam.


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 1
  • 0

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

Cześć, Dzieki za odpowiedź 

Właśnie o to chodzi, że byłem informowany, iżta dodatkowa karta to dodatkowe 60GB ( nawet rozmawiając mówiłem "To co bede miał wtedy 210GB internetu tak jakby?" Licząc 150GB +60GB. 
Intenret 150GB jest jedynie do strefy DOMOWEJ wiec wi-fi mam do ok 500m od miejsca włączenia(routera).
Te 60GB moge korzystać gdziekolwiek chce.
Internet posiadam na abonament bez żadnego telefonu itd , sam internet, karte mam włożoną do telefonu od innego operatora (DUAL SIM).
Chyba po prostu zadzwonie do ORANGE i zapytam albo sie przejde do nich do salonu.
DZIEKI jeszcze raz 😉


Poziom 40, Guru *****
  • 31644
  • 31412
  • 1339

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

To jeszcze sprecyzuję, bo jest jedna nie ścisłość.

Jeśli karta jest włożona do routera, to tam masz wifi. Ustawiasz współrzędne geograficzne strefy - od nich masz ok 500 m. W tej strefie powinna znajdować się karta sim.
Wątpię byś miał router z tak wielkim zasięgiem (komercyjnie ich w Polsce się nie sprzedaje bo to chyba nawet nie legalne bez zgody UKE).

Masz 210 GB.
150GB na karcie głównej w strefie.

60GB możesz wykorzystać na kilka sposobów:
1) na dodatkowej karcie sim
2) po wykorzystaniu GB w strefie domowej na głównej karcie sim
3) używając karty głównej poza strefą domową

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 1
  • 0

Dodatkowa karta sim - stan pakietu

Wyslalem SMS z głównej karty

Odpowiedź:
Pozostalo Ci 59,8 GB wspolnego limitu danych.

Z tego co widze to jednak moge sprawdzić to na Moj Orange bo taka sama informacja widnieje tez tam. 


Dziekuje za pomoc i pozdrawiam