Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ile można czekać na kartę SIM ?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Ile można czekać na kartę SIM ?


@Piotrekk85napisał(-a)
Potwierdzenie zamówienia nie jest wiążące. Umowa nie podpisana a już oczekujesz rekompensaty? Proponuję samemu prowadzić firmę i rozdawać usługi za darmo.

Potwierdzenie zamówienia nie jest wiążące - jasne, "wiążące" są tylko wezwania do zapłaty rachunków, prawda?…

 

Przepraszam za sarkazm, ale chyba nie przemyślałeś tej sprawy. Nie chce mi się powtarzać tego, co napisałem już wyżej, ale jedno powtórzę: Największy problem w tej sprawie polega NIE na tym, że nie zrealizowano zamówienia (bo to się mogło zdarzyć, powodów, jak pisaliśmy wyżej, może być multum) - ale na tym, jak Orange traktuje klienta.

 

Bałagan nie z tej ziemi, nikt nic nie wie, pani odpisuje że "nie odnotowano zamówienia" mimo, że klient załączył potwierdzenie tego zamówienia do maila (skoro było potwierdzenie, do chyba, do licha, ktoś jednak "odnotował"?), imputuje mu, że prosił o coś, o co wcale nie prosił, pisze kompletnie nie na temat, po czym rzuca błyskotliwą propozycję: "Jeżeli jest Pan zainteresowany ofertą Internetu Mobilnego prosimy o złożenie zamówienia (…)". No tak, bo przecież dotąd zamówienia nie składał, więc niech to zrobi jeszcze raz, albo lepiej pięć, do chwili, kiedy ktoś je zauważy…

 

Odpowiedź pani konsultantki wygląda na jakiś gotowy szablon, w którym mienia się tylko szczegóły (co, jak widać, nie zawsze się udaje). W dodatku całą wypowiedż można uznać za nieco grzeczniejszą formę klasycznego "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?".

 

Wybacz, ale ja po takim potraktowaniu podziękowałbym firmie najszybciej, jak byłoby to możliwe.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Ile można czekać na kartę SIM ?

Zamówienie mogło zostać złożone w firmie zewnętrznej i czasem bez znajomości jaka to firma odszukanie go nie jest możliwe. I tu owszem powinny być przeprosiny itp. ale trzeba chyba rozwiązać sprawę. To wykonano telefon do klienta by wprowadzić nowe zamówienie. Co chyba zrozumiałe - oczekiwanie extra rabatów przed zawarciem umowy żadna firma nie spełni. Była odmowa. Więc dalej? Była reklamacja to trzeba spełnić wymogi prawne odpowiedzi na reklamację. Czy to mogło być napiane lepiej? Ok. Ale merotoryczny sens byłby ten sam. Przykład z płaszczem jest mało trafiony bo nie zabrano klientowi aktualnej karty sim.

Ja wiem, że jeśli coś ma kosztować 9.99 zl to dla niektórych grosze. Ale propozycja nawet rabatu 25% czyli 2,50 zł byłaby jeszcze bardziej żenująca...

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Ile można czekać na kartę SIM ?

Jeśli twierdzisz, że "potwierdzenie umowy nie jest zobowiązujące" to nie chciałbym być klientem Twojej firmy, jeśli ją masz. Nie przeczytałeś dokładnie, tego co napisałem. Nie oczekiwałem rekompensaty tylko oczekiwać mogłem, że jeśli ktoś z firmy do mnie dzwoni to przynajmniej mógłby wiedzieć o co w sprawie chodzi, a nie zaczynać ją od pytania. Po prostu zwróciłem uwagę konsultantce, że jeśli już okazało się, że jest "całkiem zielona" w temacie to mogłaby się postarać o podejście bardziej nastawione na klienta i podsunąłem jej pierwsze z brzegu rozwiązanie, które przyszło mi na myśl. 

Nie dzwoniłem do żadnej firmy zewnętrznej - no chyba, że podany na stronie www telefon (zresztą podany w odpowiedzi) nie należy do Orange.

Myślę, że obecny w dyskusji Janhalb trafnie ocenił całą sytuację.

Anonim

Nie dotyczy

Ile można czekać na kartę SIM ?

Wypada wtrącić 2 grosze, @GPA44 to co na Infolinii dogadujesz to tylko chęć wzięcia usługi/produktu, Operatorzy niestety on-line nie zawierają umów, przychodzi pisemna umowa to wtedy usługa jest aktywowana. Mam Firmę i przez telefon umów nie załatwiam, dogaduje się co i jak, potem dopiero rozmowy z klientem i umowa, bo gro jest chętna na usługę a po czasie rezygnuje, co wtedy bym robił?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Ile można czekać na kartę SIM ?

Pokaż szczegóły
Tak, chęć wzięcia/usługi produktu została nawet dwukrotnie wyrażona i nawet potwierdzona od Orange mailem. Wiem dokładnie, że umowa zostaje zawarta dopiero po podpisaniu przesyłki od kuriera - problem w tym, że kurier się nie pojawił a  w Orange twierdzą, że nie mają takiego zgłoszenia.
Sam sobie zatem wymyśliłem maila z potwierdzeniem i nie da się odsłuchać rozmowy z konsultantem, które podobno są nagrywane. Czysta kpina. Poniżej tekst kolejnej odpowiedzi z Orange:

Dzień dobry,
ponownie otrzymaliśmy Pana korespondencję w sprawie braku realizacji zamówienia na Internet mobilny. 
Rozumiemy, że to ważne dlatego jeszcze raz sprawdziliśmy we wszystkich kanałach sprzedaży.
Niestety ale w naszych systemach nie zarejestrowaliśmy takiego zamówienia.
Przykro nam, że wyjaśnienia jakie przesłaliśmy pismem uznał Pan za niewystarczające.
Rozumiemy, iż jest Pan niezadowolony i rozczarowany, ale nie mamy podstaw do zmiany naszego stanowiska.
Nadmieniamy, że sprawę skierowaliśmy do działu sprzedaży, nasz Doradca skontaktuje się z Panem w celu przedstawienia propozycji Internetu mobilnego

No cóż - moja odpowiedź będzie oczywista - dziękuję za telefon ale nie skorzystam z żadnej usługi...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Ile można czekać na kartę SIM ?

Czasem błędy się zdarzają. Zamiast narzekać styl odpowiedzi warto poszukać rozwiązania sytuacji.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Ile można czekać na kartę SIM ?


@Piotrekk85napisał(-a)
Czasem błędy się zdarzają. Zamiast narzekać styl odpowiedzi warto poszukać rozwiązania sytuacji.

ON ma poszukać rozwiązania?!

 

Nie masz wrażenia, że to jednak Orange powinno "poszukać rozwiązania"? Gość ma maile z POTWIERDZENIEM PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA, a oni "nie mają tego w systemie"?

 

Czary? Czy jednak bajzel nie z tej ziemi?

 

A jeśli nawet czary (hakerzy, czarna dziura w dysku, pluskwa milenijna, niepotrzebne skreślić) - to i tak indolencja ze strony firmy jest po prostu porażająca.

 

Jest klient. Klient CHCE współpracować z firmą. CHCE kupować jej usługi, co oznacza także że CHCE za nie płacić. A firma? "Nie ma, nie mamy w systemie, nie wiemy, o co panu chodzi".

 

Nosz, kurczę - na logikę oczekiwałbym odpowiedzi w stylu: "Szanowny Panie, z przyczyn od nas niezależnych Pańskie zgłoszenie zniknęło w systemie - ale skoro już wiemy, że chce Pan z nami współpracować, to za kwadrans zadzwoni do Pana konsultant i sfinalizuje transakcję, a pojutrze będzie u Pana kurier z umową".

 

Nie ma w systemie? No to skoro klient się dopomina i udowadnia, że zgłaszał, to W CZYM PROBLEM, żeby "zaistniało"?

Anonim

Nie dotyczy

Ile można czekać na kartę SIM ?

@JanhalbCzęsto pada tu słowo tak "można kupić u operatora lub w sprzedaży zewnętrznej" wiec teraz jak autor zamawiał ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32313
  • 36175
  • 1366

Ile można czekać na kartę SIM ?

Przecież dzwoniono by ponowić zamówienie. Co w tym złego że ktoś nie był w temacie reklamacji? Nie ma ludzi od wszystkiego. Sorry. Nie wykorzystano okazji. Ja wiem że teraz trzeba rozwijać czerwony dywan, wysłać szampan i furę gratisów ale tu na początku powinno paść słowo przepraszam i tyle.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Ile można czekać na kartę SIM ?


@Piotrekk85napisał(-a)
Przecież dzwoniono by ponowić zamówienie. Co w tym złego że ktoś nie był w temacie reklamacji? 

No faktycznie, co w tym złego, że konsultant nie wie o czym mówi i nie jest w stanie podjąć żadnej sensownej decyzji, a jego działanie sprowadza się do poziomu "nie wiem, nie orientuję się, zarobiony jestem".

 

Czy konsultant dzwoniąc do KONKRETNEGO KLIENTA nie ma przed oczami historii jego kontaktów z firmą?