Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Horrendalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

 

Oczywiście reklamację można wysłać tradycyjnym listem, można go odręcznie napisać, można dołączyć pocztówkę Emotikon: Mrugający, ale już mało kto decyduje się na taką formę i wydłużanie oczekiwania na odpowiedź, bo to już (na szczęście) nie te czasy. 

Obecnie wszystkie rozmowy z BOK są nagrywane, a zgłoszenia przez Mój Orange zapisywane, więc w razie potrzeby jest możliwość weryfikacji jakie informacje zostały przekazane. 

 

Kiedy ostatnio robiłam zgłoszenie przez Internet do Vectry to przysłali mi maila z potwierdzeniem, że zgłoszenie z daną treścią wpłyneło.

 

A w Mój Orange po wysłaniu zgłoszenia widać tylko numer, status, datę i tyle. Podobnie z nagraniami rozmów, gdzieś tam są, ale nigdzie nie gwarantujecie, że je udostępnicie w razie potrzeby.

 

Kanały telefoniczne, internetowe nie są złe, drobne sprawy mozna zgłaszać, ale przy takich kwotach sugeruje mieć wszystko na piśmie. Na wszelki wypadek.

 

 

Wczoraj zaczął się kolejny okres rozliczeniowy, dziś na Mój Orange pojawiła się faktura. "Pochwalę się" nią, bo jest dwukrotnie wyższa od mojej wypłaty do ręki

 

Mogę mieć tylko nadzieję, że Orange pozytywnie rozpatrzy moją sprawę i mimo zgodnego z ich regulaminem naliczenia opłat nie będę musiał tego płacić, bo naszą rodzinę rozłoży to zupełnie.

 

 

Liczysz, że korporacja jaką jest Orange ulituje się? Serio?

 

Życzę Ci jak najlepiej. Idź do Federacji Konsumentów lub Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta i poproś o poradę prawną, a nawet reprezentowanie Cię. To jest bezpłatne. W stosunku do pracowników Orange kieruj się zasadą ograniczonego zaufania, oni przede wszystkim działają w interesie swojej firmy.

 

 

 

 

 

 

 

 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 26
  • 0

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

Dziękuję pięknie za wskazówki. Na razie czekam, co mi powie dział reklamacji. W ludzi wierzę, myślę, że w korporacjach też pracują 🙂, zresztą wielu pracowników Orange aktywnych na forum bezineresowanie udziela naprawdę dobrych rad. Ale jeżeli będzie trzeba to będę szukał pomocy wszędzie gdzie się da. 

Serdecznie pozdrawiam


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 26
  • 0

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

Kochani!

Sprawa załatwiona pozytywnie! Właśnie dzwoniła do mnie Pani z działu reklamacji z informacją, że mam wszystko aktywne jak miało być w abonamencie i ponoszę tylko opłaty wynikające z warnków abonamentu, również za okres w którym mój numer jest tymczasowy! Poprzednio naliczone opłaty zostały anulowane i mam skorygowaną fakturę na 145 zł z groszem, a tamta straszna kwota jest anulowana!

Pięknie dziękuję Wam wszyskim, a szczególnie Arturowi i Pablo_ck! Chciałbym też pięknie podziękować pracownikowm Działu Reklamacji. Nie dość, że błyskawicznie to i pozytywnie rozpatrzyli moją reklamację. A przecież mają naprawdę huk pracy!

Serdecznie wszystkich pozdrawiam!
Cieszę się przeogromnie nie tylko z pozytywnego zakończenia tej smutnej z początku historii, ale też z tego, ze pokazała naocznie, że warto wierzyć w ludzi!


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8020
  • 150

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

Emotikon: Bardzo szczęśliwy No to teraz pierwsza przespana noc ... Tak myślałem, w Orange dużo reklamacji jest uznawanych.

Anonim

Nie dotyczy

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

A nie pisałem że wszystko będzie dobrze, w Orange też pracują ludzie 🙂 @Dunkeld polecam się na przyszłość 🙂 Pozdrawiam 🙂 Czyli tamat możemy spokojnie już zakończyć 🙂 Pozdrawiam Ciebie i wszystkich którzy chcieli dla Ciebie jak najlepiej 🙂 Miłego dnia dla wszystkich 🙂


Ekspert AMA
  • 416
  • 922
  • 56

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe



Życzę Ci jak najlepiej. Idź do Federacji Konsumentów lub Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta i poproś o poradę prawną, a nawet reprezentowanie Cię. To jest bezpłatne. W stosunku do pracowników Orange kieruj się zasadą ograniczonego zaufania, oni przede wszystkim działają w interesie swojej firmy.

 


Interes firmy jest związany z interesem klienta. W każdym przypadku zarówno po jednej stronie (firmy) jak i drugiej (klienta) zdarzają się wpadki. Uogólnianie do niczego nie prowadzi, trzeba rozwiązywać przypadki po kolei. Powyższy przykład tylko pokazuje, że można załatwić sprawę bez marnowania czasu urzędów publicznych. Wystarczy tylko dobra wola dwóch stron zamiast szukania powodu do eskalacji sprawy.

 

Po to jest obsługa klienta poprzez infolinię lub aplikację aby Wam pomagać. Nie korzystanie z jej pomocy nie posuwa ani klienta ani firmy do rozwiązania problemu. A czasami warto 🙂

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

Horrensalnie wysoki rachunek za internet w telefonie i naliczanie opłat za rozmowy komórkowe

Interes firmy jest związany z interesem klienta. 
W każdym przypadku zarówno po jednej stronie (firmy) jak i drugiej (klienta) zdarzają się wpadki.
Uogólnianie do niczego nie prowadzi, trzeba rozwiązywać przypadki po kolei.
Powyższy przykład tylko pokazuje, że można załatwić sprawę bez marnowania czasu urzędów publicznych.

 

Nie martw się o marnowanie czasu intytucji konsumenckich, prawnicy i tak tam dyżurują i mają płacone za to z naszych podatków wiec jest odwrotnie - jak nie korzystamy z ich pomocy tym samym marnujemy ich potencjał i pieniądze 🙂

 

To wpaniale, że wszystko udało się załatwić, ale gdyby w przyszłości już nie było tak kolorowo, to napisałam co robić.