- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
"Dziś otrzymałam informację o pozytywnym rozpatrzeniu."
Patrząc po komentarzach, to nie specjalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
@Wojcieszkoto był komentarz do wypowiedzi @Piotrekk85. Cieszę się, ze sprawa została załatwiona pozytywnie. Tylko po co @Piotrekk85 ciągnie temat dalej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
Po to jest nagrywanie rozmów ,wysyłanie próśb o kopie umów na maila oraz oferty jaka powinna Cię obowiązywać właśnie w formie pisemnej wysłana na adres e-mail.
To są dowody wystarczające bo teraz są takie czasy ,że bez reklamacji nie ma miodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
Nie chodzi tylko o abstrakcyjną taryfę, tylko o dezorientację Kliena,
- W aplikacji mój Orange pakiet był dostępny do okresu rozliczeniowego/ Otrzymany SMS był dwuznaczny dla mnie. (dowiedziałam się jeszcze że aplikacja nie jest zobowiązująca, a SMS jest, to jak ze znakami drogowymi powinni oznaczyć wartość w umowie sposobu informowania 😄 )
-pakiet rozliczeniowy wg umowy był dłuższy czyli do 23dnia każdego miesiąca a nr główny wyłączony został 15 i pakiet również, czyli nie wykorzystałam przysługującego pakietu.
-reklamacja odnosząca się do błędu pracownika Orange przy dodaniu 3-go numeru (mojego) przy podpisywaniu umowy, pani źle dodała 3nr.. Reklamacja uznana a konsekwencję błędu zostały, numer musiał być 1,5 miesiąca dłużej i jeszcze wyłączono pakiety.
Ogólny chaos ale nie z mojej winy a ja płacę stresem, czasem i FV na 8000zł
Dodam, ze konto na nasz Orange mi usunięto i musiałam założyć nowe Poprzednie założyciel wątku Victoria724
Faktury korygującej brak mimo uznania reklamacji.
Za pewnie niedługo zapuka windykator ! Nigdy więcej Orange!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
Faktury korygujące z reguły nie są wysyłane. W zuepłności wystarczy odpowiedź na reklamację. Jednakże jeżeli chcesz ją otrzymać, to możesz poprosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
Mnie nurtuje jedno, w prepaid zjada mi kasę z konta i transfer danych ustaje, dlaczego nie ma limitu na dane w Orange, +/- 100zł przykładowo, by klient nie poszedł z torbami w razie jakieś swojej pomyłki czy Operatora, taryfikacja też kosmos, cennik chyba z lat 80" bo XXI wiek i takie ceny to przesada, zresztą 2x mi zjadło 50zł przez reset telefonu, pakiet danych był wyczerpany, zanim pokapowałem się to konto było czyste.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych
Klienci mają swój limit kredytowy, po osiągnięciu którego dalsze usugi są blokowane.