Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych


Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Witam,

 

Dwa dni temu otrzymam informację, że numer jest zablokowany z powodu przekroczenia limitu 5000zł. Myślałam, że to żart... Niestety okazało się że to prawda a zużycie internetu jest na 8000zł.

 

Od początku

2 lata temu podpisaliśmy umowę na pakiet rodzinny, mój numer był dodany parę dni później (około2/3), wystąpił jakiś problem, osoba która dodawała 3-ci numer sporo namieszała, więc numer był dodany z 1 miesięcznym opóźnieniem. W związku z niesmakiem i odrzuceniem reklamacji w tej sytuacji czekaliśmy na koniec umowy aby przejść do innego operatora. Podpisaliśmy nową umowę. I tak 3 dni temu numer główny został odłączony, otrzymałam  SMS

2017_12_20_11_55_41_sms.jpg_IrfanView_Zoom_426_x_757_.jpg

OK, W ZWIĄZKU Z NOWĄ TARYFĄ SPRAWDZAM W APLIKACJI MÓJ ORANGE, I WIDZĘ, ŻE NADAL MAM PAKIETY. W związku z tym korzystam z usług bez obaw.

 

I tak po 3dniach okazuje się że mam do zapłaty 8000zł za internet bo zużyłam...

prtscr.jpg

Wg Orange wszytko jest naliczone zgonie z moją taryfą po odłączeniu głównego numeru tel. !!! To jakaś abstrakcja, czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, ale spodziewam się jaka ona będzie...

Czy ktoś jest w podobnej sytuacji?  

 

 

 

50 ODPOW. 50

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1001
  • 73

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004436/4105085461.pdf - tutaj się znajduje regulamin oferty Smart Plan LTE Wspólny. W Tabeli nr 1 masz zapisane, że na numerze z taryfą Smart Plan LTE Dodatkowy posiadasz pakiety, jeżeli na tym samym koncie jest telefon w taryfie Smart Plan LTE Główny. Zrezygnowałeś z tego numeru, dlatego dotępu do tych pakietów nie posiadasz. W związku z tym naliczane są opłaty zgodnie z cennikiem, który jest tutaj w Tabeli nr 1: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2001736/4099557315.pdf


Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Tak, ale okres rozliczeniowy był od 23dni miesiąca do 23 dnia. Wchodząc na swój Orange widząc nadal pakiety, byłam pewna że mogę korzystać z pakietu do końca okresu rozliczeniowego. A od nowego okresu rozliczeniowego, opłaty będą naliczane wg innej taryfy.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1001
  • 73

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Tutaj bym się nie zgodził, ze względu na treść SMSa, który miał za zadnie zwrócić na to uwagę. Do tego znacznie ważniejsze, czyli podane przeze mnie dokumenty.


Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Oczywiście, jako pracownik Orange to nie widzi pan nic złego w rachunku na 8000tys.zł.

Otrzymałam informację i już.

A co z informacją na koncie mój Orange?

Wprowadzacie klientów w błąd, może to celowe działanie, a może nie dopatrzenie techniczne.

 

Nie wiem ale zasugerowałam się taryfą jaką zobaczyłam na mój Orange, spodziewałam się że po 23, będę widziała nową taryfę z nowym cennikiem za usługi.

 

 


Poziom 32, Ekspert
  • 2354
  • 2692
  • 93

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Mój Orange Online nie jest zobowiązujący. Podpisałaś umowę, a cennik jest integralna częścią umowy.

 

Mimo wszystko jeśli reklamacja nie zostanie uznana, próbuj dalej, ponieważ moim zdaniem pójdą na rękę, a przynajmniej mam taka nadzieję. Zawsze idzie się dogadać. Informuj nas o wynikach.


Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Mój Orange nie jest obowiązujący, szkoda że teraz się dowiaduję. Dla mnie jest to jak z ceną na półce, promocja nadal trwa.

A nie wykorzystany pakiet rodzinny i okres rozliczeniowy pakietów?

Czyli ze strony Orange wszystko jest w jak najlepszym porządku, a ja ceny absolutnie nie rynkowe płacę za nieznajomość umowy?


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1001
  • 73

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Nie jest tak, bo sam bym musiał pracować na to bardzo długo, aby spłacić. Reklamację masz (nie miej za złe zwracanie się na TY, bo taka zasada jest ogólnie przyjęta w Internecie) nie uznaną. Możesz złożyć od niej odwołanie. Tutaj tylko widzę informację przez Ciebie podane i na ich podstawię oceniam, że opłaty naliczone zostały poprawnie. Sama inforamcja o pakiecie jest poprawna. Powiedzmy, że dołączysz dzisiaj do konta numer w taryfie Smart Plan LTE Wspólny i wtedy masz do pakietu dostęp.

Moja osobista opinia, ale to by trzeba dokładnie sprawdzić regulamin Mój Orange: Pamietaj, że Mój Orange jest tylko dodatkiem, który w żadnym punkcie umowy nie jest wpisany i nie jest podstawą do reklamacji. Najważniejsze są dokumenty, tj. regulaminy, cennik i rachunek szczegółowy.


Poziom 22, Pasjonat
  • 333
  • 408
  • 12

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Zaraz - ale jeśli w aplikacji widnieje informacja, że pakiety są aktywne, to użytkownik ma prawo twierdzić, że został wprowadzony w błąd. Czy to błąd aplikacji, czy fakt, że potrzebuje ona więcej czasu na uaktualnienie danych - nie wiem, ale sytuacja ewidentnie nie jest jednoznaczna.

 

A swoją drogą - warto wiedzieć, jakie są "normalne" ceny transferu danych w Orange. Prawie tysiąc złotych za niecałe 180 MB… Fiu fiu, na bogato…


Poziom 12, Recenzent
  • 13
  • 3
  • 0

Horrendalnie wysoki rachunek - 8000 zł za 3 dni przesyłu danych

Reklamacja uznana jeżeli chodzi o zwracanie się na intranecie Emotikon: Szczęśliwy ale to emocje piszą, moje ciśnienie jest bliskie 200...

Czekam, na odpowiedź z Orange. Te święta będą dla mnie wyjątkowo nie spokojne...

 

nie korzystałabym z internetu wg nowej taryfy (0,25zł-50kb, to absurd, mam dostęp do WI-FI praktycznie wszędzie.

Założyłam ze mam jeszcze pakiety...