- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury - co miesiąc zawyżona kwota za Orange Love
Doprecyzowana nazwa tematu i etykiety - moderator Wojciech.
Od kwietnia kiedy przeszłam na pakiet Orange Love mini (światłowód i telefon komórkowy) co miesiąc błędnie naliczane są faktury za usługę na bardzo wysokie kwoty (279 zł), co miesiąc składam reklamację wystawiana jest faktura korygująca a w następnym rozliczeniu znów jest naliczana błędna kwota. Próbowałam wszelkimi dostępnymi środkami (salony Orange, Infolinia ) wyprostować tę sytuację ale chyba nikt nie potrafi naprawić błędu który zrobił ktoś w systemie w momencie podpisywania umowy. Jest to skandal, że tak duża firma nie potrafi rozwiązać prostej sprawy. Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług u tego operatora chyba że ktoś lubi odwiedzać co miesiąc punkty obsługi i stać w kolejkach, płacić za telefony na infolinię oraz płacić duże rachunki za internet i telefon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury - co miesiąc zawyżona kwota za Orange Love
Mam nadzieję, że "przy okazji" składania reklamacji składasz też wniosek o zwrot kosztów połączenia z infolinią? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Faktury - co miesiąc zawyżona kwota za Orange Love
@gosiaczek4 , poświęć chwilę dla Worda i potem wklej w rozmowę czata (darmowy). Jest także możliwość (myślę, że to już naprawili) wrzucenia screena. Po weryfikacji, konsultant widzi konto i to najprostszy sposób reklamacji...bez gonitwy