- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-sim
Witam serdecznie potrzebuje porady.
Pobralem kartę e-sim na apple xs max po czym wyświetlił mi się komunikat
COS POSZŁO NIE TAK i zablokowali mi kartę fizyczna sim
Zadzwonilem na infolinie gdzie nic nie poradzili i skierowali mnie do salonu orange gdzie złożyli reklamacje i dali mi kartę fizyczna.
Po 3 tygodniach zero odpowiedzi wiec pojechałem dzisiaj do salonu.
Mila pani wydrukowała następny kod E-sim
naturalnie nie da się zeskanować kodu
kazali czekać 7 dni na odpowiedz.
Może jakieś rady odnośnie instalacji i pobierania e-sim proszę o podpowiedz.
Dziekuje z góry
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-sim
Korzystasz z nowego orange z loginem mailowym czy starego gdzie logowanie jest numerem telefonu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-sim
A co się dzieje jak spróbujesz w umowach, urządzeniach i pakietach wejść na ten numer na którym wymieniasz kartę. Masz tam opcje wymień sim? Potem weryfikacja sms i czy kod na ekranie się wyświetli?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-sim
Bez dostępu do systemu ciężko coś powiedzieć, napisz jutro na czacie w tej sprawie, jak masz numer zgłoszenia podaj go to się zobaczy na jakim etapie jest ta sprawa. Ja się jeszcze nie spotkałem z zawieszeniem wymiany już po wygenerowaniu kodu a nie chce strzelać czy to system coś blokuje czy w telefonie coś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-sim
Kontakt z dwoma doradcami na czacie nie udany przerwany problemy techniczne
W końcu jak się połączyłem z doradca Miła Pani napisała mi ze są problemy techniczne z podglądem na moje zgłoszenie i dalej nic nie wiem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
E-sim
@Piotr1976, sprawę udało się rozwiązać? Dlaczego nie możesz zeskanować kodu?