Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

E-sim


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

E-sim

Witam serdecznie potrzebuje porady.

Pobralem kartę e-sim na apple xs max po czym wyświetlił mi się komunikat

COS POSZŁO NIE TAK i zablokowali mi kartę fizyczna sim

Zadzwonilem na infolinie gdzie nic nie poradzili i skierowali mnie do salonu orange gdzie złożyli reklamacje i dali mi kartę fizyczna.

Po 3 tygodniach zero odpowiedzi wiec pojechałem dzisiaj do salonu.

Mila pani wydrukowała następny kod E-sim 

naturalnie nie da się zeskanować kodu

kazali czekać 7 dni na odpowiedz.

Może  jakieś rady odnośnie  instalacji i pobierania e-sim proszę o podpowiedz.

Dziekuje z góry 

8 ODPOW. 8

Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

E-sim

Korzystasz z nowego orange z loginem mailowym czy starego gdzie logowanie jest numerem telefonu?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

E-sim

Z nowego które na maila podesłali z infolini orange


Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

E-sim

A co się dzieje jak spróbujesz  w umowach, urządzeniach i pakietach wejść na ten numer na którym wymieniasz kartę. Masz tam opcje wymień sim? Potem weryfikacja sms i czy kod na ekranie się wyświetli?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

E-sim

Tak wyświetlił się i pobrałem 

reszta tak jak w zapytaniu w poście 1


Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

E-sim

Bez dostępu do systemu  ciężko coś powiedzieć, napisz jutro na czacie w tej sprawie, jak masz numer zgłoszenia podaj go to się zobaczy na jakim etapie jest ta sprawa. Ja się jeszcze nie spotkałem z zawieszeniem wymiany już po wygenerowaniu kodu a nie chce strzelać  czy to system coś blokuje czy w telefonie coś.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

E-sim

Dobrze jutro napisze

nr zgłoszenia na czacie 

Dziekuje za pomoc


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 2
  • 0

E-sim

Kontakt z dwoma doradcami na czacie nie udany przerwany problemy techniczne

W końcu jak się połączyłem z doradca Miła Pani napisała mi ze są problemy techniczne z podglądem na moje zgłoszenie i dalej nic nie wiem


Zespół Nasz Orange
  • 2929
  • 10905
  • 64

E-sim

@Piotr1976, sprawę udało się rozwiązać? Dlaczego nie możesz zeskanować kodu?