Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 5, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Dziwny błąd w kwestii przedłużenia umowy

[ Edytowane ]

Witam, jak pisałem w innym temacie, przedłużałem jakiś tydzień temu telefonicznie umowę na neostardę do 10mb.Wszystko było w porządku do dnia dzisiejszego kiedy z rana otrzymałem pocztą duplikat umowy, analogicznie do pierwszej umowy zawarty o miesiąc pózniej- pierwsza umowa obowiązuje od 10 lipca, a druga od 10 sierpinia. Tutaj skłania się u mnie następujące pytanie do osób, które miał do czynienia z takimi przypadkami. Jeżeli de faceto wysłano mi błednie 2 umowy, to są to jak rozumiem 2 odbrębne umowy prawne, gdzie musiałbym płacić na warunkach każdej oddzielnie? Zaznaczę tutaj, że przeczytałem obydwie umowy od deski do deski i te niczym się nie różnią.  Czy okazując podwójną umowe jest to wystarczający dowód na błąd ze strony obsługi klienta, czy będzie tutaj wymagne wyciągnie nagranej rozmowy telefonicznej? Dziękuje za ewentualne odpowiedzi. 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25012
  • 13352
  • 1135

Dziwny błąd w kwestii przedłużenia umowy

Pytasz o bardzo indywidualne kwestie, a nikt na Nasz Orange nie ma dostępu do takich informacji. Sprawę wyjaśnisz na BOK http://orange.pl/kontakt
.
0 Lubię to
Odpowiedz