Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dziwny błąd w kwestii przedłużenia umowy

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Dziwny błąd w kwestii przedłużenia umowy

Witam, jak pisałem w innym temacie, przedłużałem jakiś tydzień temu telefonicznie umowę na neostardę do 10mb.Wszystko było w porządku do dnia dzisiejszego kiedy z rana otrzymałem pocztą duplikat umowy, analogicznie do pierwszej umowy zawarty o miesiąc pózniej- pierwsza umowa obowiązuje od 10 lipca, a druga od 10 sierpinia. Tutaj skłania się u mnie następujące pytanie do osób, które miał do czynienia z takimi przypadkami. Jeżeli de faceto wysłano mi błednie 2 umowy, to są to jak rozumiem 2 odbrębne umowy prawne, gdzie musiałbym płacić na warunkach każdej oddzielnie? Zaznaczę tutaj, że przeczytałem obydwie umowy od deski do deski i te niczym się nie różnią.  Czy okazując podwójną umowe jest to wystarczający dowód na błąd ze strony obsługi klienta, czy będzie tutaj wymagne wyciągnie nagranej rozmowy telefonicznej? Dziękuje za ewentualne odpowiedzi. 

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29033
  • 20816
  • 1259

Dziwny błąd w kwestii przedłużenia umowy

Pytasz o bardzo indywidualne kwestie, a nikt na Nasz Orange nie ma dostępu do takich informacji. Sprawę wyjaśnisz na BOK http://orange.pl/kontakt