- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziwny błąd w kwestii przedłużenia umowy
Witam, jak pisałem w innym temacie, przedłużałem jakiś tydzień temu telefonicznie umowę na neostardę do 10mb.Wszystko było w porządku do dnia dzisiejszego kiedy z rana otrzymałem pocztą duplikat umowy, analogicznie do pierwszej umowy zawarty o miesiąc pózniej- pierwsza umowa obowiązuje od 10 lipca, a druga od 10 sierpinia. Tutaj skłania się u mnie następujące pytanie do osób, które miał do czynienia z takimi przypadkami. Jeżeli de faceto wysłano mi błednie 2 umowy, to są to jak rozumiem 2 odbrębne umowy prawne, gdzie musiałbym płacić na warunkach każdej oddzielnie? Zaznaczę tutaj, że przeczytałem obydwie umowy od deski do deski i te niczym się nie różnią. Czy okazując podwójną umowe jest to wystarczający dowód na błąd ze strony obsługi klienta, czy będzie tutaj wymagne wyciągnie nagranej rozmowy telefonicznej? Dziękuje za ewentualne odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś