Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 1

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

Przy składaniu zamówienia na internet światłowodowy 2.0 pro o prędkości 2Gbit/s otrzymałem przestarzały router obsługujący tylko i wyłącznie sieć LAN o prędkości 1Gbit/s funbox 6.0. Jak do tego doszło ? Pani handlowiec Orange ewidentnie mnie oszukała, mówić że na pewno będzie Funbox 10. Obecnie reklamacji nie mogę złożyć gdyż usługa nie jest aktywna. Nabijanie ludzi w butelkę. Uważajcie.

 

___________

* W temacie doprecyzowałem kategorię i etykiety - Wiktor

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 1

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

Panowie i Panie. Sprawa wyjaśniona. Właśnie był u mnie technik. Dzwonił do Orange dlaczego wysyłają FunBox 6.0 do umowy na 2Gbit/s. W całej Polsce są niedostępne routery Funbox 10. Nie ma możliwości dostania tego routera przy prędkościach do 2Gbit/s. Mimo że Funbox 6.0 to router 1Gbit/s, i tylko przez agregację łączy można osiągnąć teoretycznie 2Gbit/s. Umowa została zerwana telefonicznie z powodu oszukiwania i niedopełnienia warunków technicznych. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

20 ODPOW. 20

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20155
  • 58327
  • 793

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

@Giver123 widocznie wychodzą za założenia, że dla klienta z usługą 2 Gbit/s wystarczy FB 6. Sprawdź, jaki router jest zaisany w umowie.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 1

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

Jednak w umowie nie ma ani słowa jakie będzie montowane urządzenie. Tylko że prędkość będzie max 1gbit/s dla jednego urządzenia. Bez funbox 10 pod pachą, instalatora nawet nie wpuszczę do mieszkania. Nie dajmy się oszukiwać przez Orange.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20155
  • 58327
  • 793

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

@Giver123 wiec decyzja należy do Ciebie. Albo skorzystasz z obecnej wersji umowy, albo nie podpiszesz. Potem można ponowić umowę, o ile się da z zaznaczeniem, że ma być FB10. Ponowne podpisanie umowy może trochę potrwać. 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 1

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

Nie dam się drugi raz oszukać. ONT też nie mają 2.5Gbit/s tylko max 1Gbit/s. Umowa już podpisana przy odbieraniu przesyłki przez starszą osobę.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6879
  • 28190
  • 226

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10


@Giver123napisał(-a)

...

ONT też nie mają 2.5Gbit/s tylko max 1Gbit/s

...


No nie mają i nigdy nie mieli w ofercie, a i ostatnio też się nic pod tym względem nie zmieniło. Dlatego dla umów powyżej 1GBps (czyli 2Gbps i 8Gbps) nie można dostać ONT. Skąd zdziwienie? Jeśli koniecznie chcesz mieć FB10 zamiast FB6, a umowa już jest podpisana, to teraz zależy jak jest podpisana: jeśli zdalnie to masz ustawowe 14 dni na rezygnację i raczej z tym nie zwlekaj. Jeśli umowę podpisałeś w punkcie obsługi klienta Orange, to już bez kar tej umowy nie rozwiążesz. Możesz też się starać o wymianę urządzenia w trybie reklamacyjnym, ale nie do końca rozumiem w jakiej jesteś teraz sytuacji. Z jednej strony piszesz, że reklamacji składać nie możesz a z drugiej, że umowa podpisana i przesyłka odebrana.

Masz w ogóle gniazdko światłowodowe w domu? Bo piszesz też o instalatorze. To może jeszcze nie masz umowy i może jeszcze ten FB10 dostaniesz? Na czym opierasz swoje rozżalenie?


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2405
  • 11514
  • 97

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 1

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

Pani z Orange zaznaczyła że przez 14 dni nie może instalator nic montować. Więc rozwiązanie umowy tylko wchodzi w grę z tego co widzę. Gniazdka światłowodowe mam, ale co ma piernik do wiatraka skoro na inną umowę one są. Czy można meilowo rozwiązać umowę czy koniecznie wysyłać pismo do siedziby jak piszą w Orange ? Rozżalenie polega na oszukiwaniu ludzi mimo że rozmowy są nagrywane. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6879
  • 28190
  • 226

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10


@Giver123napisał(-a)

Pani z Orange zaznaczyła że przez 14 dni nie może instalator nic montować. Więc rozwiązanie umowy tylko wchodzi w grę z tego co widzę. Gniazdka światłowodowe mam, ale co ma piernik do wiatraka skoro na inną umowę one są. Czy można meilowo rozwiązać umowę czy koniecznie wysyłać pismo do siedziby jak piszą w Orange ?


Niestety nie widzę Twojej umowy, a tylko tam znajdziesz odpowiedź na te pytania. W razie niejasności zadzwoń do BOK.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 9
  • 8
  • 1

Dostałem funbox 6.0 Zamiast funbox 10

Bok twierdzi że nic nie zrobi dopóki usługa nie będzie aktywna. Instalatora nie było i do 14 dni go nie będzie. Umowa została podpisana przy odbieraniu przesyłki z funbox 6.0. Chyba że jest jeszcze jakaś umowa kolejna przy instalacji światłowodu ?