20-01-2021
08:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2021
08:43
Dostęp do rozmowy z konsultantem
Witam serdecznie. Miesiac temu, moja Narzeczona przedłużyła umowe na dwa numery u konsultanta telefonicznego orange. Ustalone warunki nie zgadzaja sie z opcja abonamentowa, ktora otrzymala. Po telefonicznym złożeniu reklamacji, dostala odpowiedz, ze wszystko jest ok. Istnieje mozliwosc otrzymania nagrania z rozmowy z konsultantem? Bylem przy rozmowie i wiem jakie byly ustalenia, ale nie jestesmy w stanie udowodnic naszej racji. Prosze o pomoc.
Etykiety:
2 ODPOW. 2
20-01-2021
09:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2021
09:20
Dostęp do rozmowy z konsultantem
@KuroSkoro rozmowy są nagrywane Operator na pewno ma możliwość odsłuchania. Trzeba znać jednak datę i czas rozmowy. Czy udostępniają? Nie wiem...Ważne jednak, aby być pewnym czy rozmowa była wykonywana w tym trybie. Czy Konsultant zapowiedział to nagrywanie przed rozmową?
20-01-2021
10:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2021
10:02
Dostęp do rozmowy z konsultantem
A można wiedzieć jakie warunki miały być, a jakie są ?
Czy w reklamacji zażądałeś odsłuchania rozmowy ?
Czy w reklamacji zażądałeś odsłuchania rozmowy ?