Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Anonim

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Trzymam kciuki 🙂

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Mam zwykłe Orange Free Na Kartę i mimo, że uzyskuję adres z puli prywatnej 10.x.x.x aplikacja mobilna Mbanku działa bez zarzutu, przez Operę także.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Panowie, wiecie co sobie pomyślałem? 14 września wymieniłem kartę SIM na model M2M, czyli taką w której da się wyłączyć blokadę PIN. Wcześniej tego nie skojarzyłem, bo myślałem, że takie coś nie może mieć wpływu, ale teraz myślę, że to to, gdyż również w tym samym czasie zatrzymał mi się licznik danych w "Mój Orange". 

 

Odpowiedź od technika: "Prosimy o informacje czy byly wykonywane testy na innym urządzeniu. Sugeruję przeprowadzenie testu także na 3G oraz na APN: INTERNETIPV6. Jeśli problem będzie nadal aktualny prosimy o wykonanie testu i informację zwrotną kiedy dokładnie miała miejsce próba by można było przeanalizować logi. Pozdrawiamy Orange". 

 

Jak żyć? Wszystko im starannie opisałem, dokładnie tak samo jak na początku tego wątku. W 3G nie ma różnicy. APN: internetipv6 w ogóle u mnie nie daje dostępu do sieci. W skrócie nie ma na nim internetu. 

 

@gość14607364367 u mnie na Orange Free, które mam w telefonie również działa i działało wcześniej. Jak już wspomniałem po dedukcji dochodzę do wniosku, że po wymianie karty SIM system zatrzymał się system liczenia pakietu, a także z nieznanych bliżej przyczyn utraciłem dostęp do mBanku. 

Anonim

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@shevchenko1987_, idę o zakład że karta M2M nie ma tu żadnego znaczenia...  karta sama w sobie nie definjuje apnu przez jaki sie łączysz ani rodzaju adresu IP.

 

Przetestuj tego VPNa, włącz na 1 miesiąc - w końcu 5 zeta to nie majątek.... Tyle moge napisać 🙂


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@Anonim niby tak, ale czemu mam dopłacać za coś co powinno działać w standardzie. Nie miałem na razie czasu im odpisać, bo dość pracowity weekend był, ale muszę chyba użyć innego języka (bardziej stanowczego), by im przekazać to że nie działa z ich winy.

 

Komuś działa mobilny internet dla firm z APN: internetipv6? Bo u mnie interenet działa tylko na APN: inteternet. W komórce (nr na kartę) z automatu ustawione jest APN: internetipv6 i tam działa. 

Anonim

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@shevchenko1987_, IPv6 zależy nie tylko od tego, czy masz podany prawidłowy apn, ale też od tego czy dany modem/router obsługuje ten protokół. Napisz jaki masz sprzęt, a postaram się to sprawdzić.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Netgear AC810S z wolnego rynku podłączony pod TP-Link Archer C7 v2 z zainstalowanym Gargoyle 1.9.1.1.
Anonim

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

No to ciężka sprawa, bo nawet producent na swojej stronie nie podaje takiego info.... Ja bym przełożył simkę do telefonu, i sprawdził czy w telefonie połaczy się po IPv6. Jeśli tak, to znaczy że z routerem jest coś nie tak, a nie z simką... Ale obstawiam, że ten Netgear raczj V6 obsługuje, zdziwiłbym się bardzo gdyby sprzet tej kalsy nie miał takiej opcji...

A tak z ciekawości: mógłbyś @shevchenko1987_ powiedzieć, po co łaczysz ze sobą dwa routery ? Dla mnie to takie trochę dziwne kombinacje, to tak trochę jakbyś do sprawnego samochodu zaprzągł konia 😉 No chyba że jest jakiś inny cel, gdybyś mnie uświadomił to byłbym wdzięczny 🙂


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Łączę routery, bo ten mały przenośny ma słabe Wi-Fi. Poza tym Archera C7 miałem wczesniej i do niego zapięty był Huawei E3372H. Tego Netgeara otrzymałem w prezencie, więc użytkuję w oczekiwaniu na agregację pasma. Inaczej bym go już dawno sprzedał. 

 

Problem nie leży w sprzęcie, bo ten chodzi bardzo dobrze na kartach innych operatorów. Nie dalej jak wczoraj włożyłem kartę Aero2 oraz Play i na stronę mBanku mogę śmiało wchodzić. Tak samo mogę wchodzić na stronę mBanku z tego internetu od Orange, ale poprzez VPN. Więc problem leży po stornie operatora, tj, Orange, który pali głupa i udaje, że u nich jest wszystko w porządku, bo w dziale technicznym najaważniejszą kwestią jest zamknąć zgłoszenie i wpajać ludziom, że to ich wina i na niczym się nie znają.

 

Karty nie sprawdzę w telefonie, bo ma rozmiar mikroSIM, a mój Samsung Galaxy S6 EDGE posiada slot nanoSIMki. Poza tym w kongiguracji APN modemu Netgear jest do wyboru typ IPv4 oraz IPv6, więc obsługuje. Problem zaczął się z chwilą wymiany karty. Wiem, że to nie powinno mieć nic wspólnego, ale najwidoczniej ma skoro do dzisiaj nie mogę wejść normalnie na stronę banku, a licznik danych się zatrzymał.  

Anonim

Nie dotyczy

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Niezły prezent, jak masz więcej takich Netgear`ów, to chętnie jeden przygarnę - na pewno ma lepsze wi-fi niż Airbox 2+ 😉
Cóż zatem, walcz, powodzenia i trzymam kciuki 🙂