Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Trzymam kciuki 🙂

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 93
  • 25
  • 2

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Mam zwykłe Orange Free Na Kartę i mimo, że uzyskuję adres z puli prywatnej 10.x.x.x aplikacja mobilna Mbanku działa bez zarzutu, przez Operę także.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Panowie, wiecie co sobie pomyślałem? 14 września wymieniłem kartę SIM na model M2M, czyli taką w której da się wyłączyć blokadę PIN. Wcześniej tego nie skojarzyłem, bo myślałem, że takie coś nie może mieć wpływu, ale teraz myślę, że to to, gdyż również w tym samym czasie zatrzymał mi się licznik danych w "Mój Orange". 

 

Odpowiedź od technika: "Prosimy o informacje czy byly wykonywane testy na innym urządzeniu. Sugeruję przeprowadzenie testu także na 3G oraz na APN: INTERNETIPV6. Jeśli problem będzie nadal aktualny prosimy o wykonanie testu i informację zwrotną kiedy dokładnie miała miejsce próba by można było przeanalizować logi. Pozdrawiamy Orange". 

 

Jak żyć? Wszystko im starannie opisałem, dokładnie tak samo jak na początku tego wątku. W 3G nie ma różnicy. APN: internetipv6 w ogóle u mnie nie daje dostępu do sieci. W skrócie nie ma na nim internetu. 

 

@gość14607364367 u mnie na Orange Free, które mam w telefonie również działa i działało wcześniej. Jak już wspomniałem po dedukcji dochodzę do wniosku, że po wymianie karty SIM system zatrzymał się system liczenia pakietu, a także z nieznanych bliżej przyczyn utraciłem dostęp do mBanku. 

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@shevchenko1987_, idę o zakład że karta M2M nie ma tu żadnego znaczenia...  karta sama w sobie nie definjuje apnu przez jaki sie łączysz ani rodzaju adresu IP.

 

Przetestuj tego VPNa, włącz na 1 miesiąc - w końcu 5 zeta to nie majątek.... Tyle moge napisać 🙂


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@Anonim niby tak, ale czemu mam dopłacać za coś co powinno działać w standardzie. Nie miałem na razie czasu im odpisać, bo dość pracowity weekend był, ale muszę chyba użyć innego języka (bardziej stanowczego), by im przekazać to że nie działa z ich winy.

 

Komuś działa mobilny internet dla firm z APN: internetipv6? Bo u mnie interenet działa tylko na APN: inteternet. W komórce (nr na kartę) z automatu ustawione jest APN: internetipv6 i tam działa. 

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

@shevchenko1987_, IPv6 zależy nie tylko od tego, czy masz podany prawidłowy apn, ale też od tego czy dany modem/router obsługuje ten protokół. Napisz jaki masz sprzęt, a postaram się to sprawdzić.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Netgear AC810S z wolnego rynku podłączony pod TP-Link Archer C7 v2 z zainstalowanym Gargoyle 1.9.1.1.
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

No to ciężka sprawa, bo nawet producent na swojej stronie nie podaje takiego info.... Ja bym przełożył simkę do telefonu, i sprawdził czy w telefonie połaczy się po IPv6. Jeśli tak, to znaczy że z routerem jest coś nie tak, a nie z simką... Ale obstawiam, że ten Netgear raczj V6 obsługuje, zdziwiłbym się bardzo gdyby sprzet tej kalsy nie miał takiej opcji...

A tak z ciekawości: mógłbyś @shevchenko1987_ powiedzieć, po co łaczysz ze sobą dwa routery ? Dla mnie to takie trochę dziwne kombinacje, to tak trochę jakbyś do sprawnego samochodu zaprzągł konia 😉 No chyba że jest jakiś inny cel, gdybyś mnie uświadomił to byłbym wdzięczny 🙂


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 5
  • 1

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Łączę routery, bo ten mały przenośny ma słabe Wi-Fi. Poza tym Archera C7 miałem wczesniej i do niego zapięty był Huawei E3372H. Tego Netgeara otrzymałem w prezencie, więc użytkuję w oczekiwaniu na agregację pasma. Inaczej bym go już dawno sprzedał. 

 

Problem nie leży w sprzęcie, bo ten chodzi bardzo dobrze na kartach innych operatorów. Nie dalej jak wczoraj włożyłem kartę Aero2 oraz Play i na stronę mBanku mogę śmiało wchodzić. Tak samo mogę wchodzić na stronę mBanku z tego internetu od Orange, ale poprzez VPN. Więc problem leży po stornie operatora, tj, Orange, który pali głupa i udaje, że u nich jest wszystko w porządku, bo w dziale technicznym najaważniejszą kwestią jest zamknąć zgłoszenie i wpajać ludziom, że to ich wina i na niczym się nie znają.

 

Karty nie sprawdzę w telefonie, bo ma rozmiar mikroSIM, a mój Samsung Galaxy S6 EDGE posiada slot nanoSIMki. Poza tym w kongiguracji APN modemu Netgear jest do wyboru typ IPv4 oraz IPv6, więc obsługuje. Problem zaczął się z chwilą wymiany karty. Wiem, że to nie powinno mieć nic wspólnego, ale najwidoczniej ma skoro do dzisiaj nie mogę wejść normalnie na stronę banku, a licznik danych się zatrzymał.  

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dostęp do mBanku za pośrednictwem internetu mobilnego niemożliwy!

Niezły prezent, jak masz więcej takich Netgear`ów, to chętnie jeden przygarnę - na pewno ma lepsze wi-fi niż Airbox 2+ 😉
Cóż zatem, walcz, powodzenia i trzymam kciuki 🙂