- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dolicz do rachunku w Orange
@bruno, jak ostatecznie skończyła się Twoja sprawa? Czy udało się problem rozwiązać i czy któraś z powyższych odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dolicz do rachunku w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dolicz do rachunku w Orange
@bruno, życzę szybkiego powrotu do zdrowia i Społeczności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dolicz do rachunku w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dolicz do rachunku w Orange
Również dołączam się do życzeń szybkiego powrotu do zdrowia @bruno! Jak już to nastąpi to zapraszam do podzielenia się informacją jak sytuacja dalej wygląda 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dolicz do rachunku w Orange
.Witam. ciągnąc dalej temat płatności w Orange doliczanego do rachunku pytałem na czacie czy jest możliwość uruchomienia tej usługi na moim numerze.Pan z obsługi klienta powiedział że zdejmie blokady i w ciągu 24 godzin usługa będzie aktywna.W sklepie Google Play pisze takie coś :"Ta forma płatności została odrzucona",w Microsoft Store pisze to samo co mówiłem wyżej czyli przychodzi ten sms odrzucający płatność. Czyli kolejny raz to samo więc chyba zarzucam temat,dziękuję za pomoc wszystkim i pozdrawiam
- « Poprzedni
- Następny »