- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodawanie nowego adresu
Witam,
Mamy nowy dom, bliźniak. Zgłosiliśmy chęć podpięcia światłowodu, który jest już na naszej ulicy. Dostaliśmy pozytywną odpowiedź od Orange, przyszła umowa i w dniu podpięcia okazało się, że adresu dla naszego domu (pół bliźniaka) nie ma w bazie. Czekamy juz pare dobrych dni na dodanie adresu. czy ktoś z Was miał podobna sytuację? Czy można to jakoś przyśpieszyć?
______________
* Przeniesione z Internet domowy – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodawanie nowego adresu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodawanie nowego adresu
Ok, tylko własnie ja nie chce czekać 30 dni, bo internet miał być w ciągu tygodnia. I w tej sytuacji zostałam na pracy zdalnej na internecie z telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodawanie nowego adresu
@DorotaRa skontaktuj się z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# podaj numer zamowienia i tam udziela Ci wszystkich informacji co sie dzieje z Twoim zamowieniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dodawanie nowego adresu
@DorotaRa jaki dokładny adres instalacyjny widnieje na umowie? taki pod ktorym mieszkasz?
ten bliźniak ma tylko nr budynku czy ma tez zakres lokalowy np od 1 do 2?