- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam kilka dni temu był u mnie pracownik Orange Paweł S. Wypełniliśmy deklarację o podłączenie światłowodu, po kilku dniach otrzymałem plan opłat 115 zł nie wybrałem prędkości czekałem na kontakt niestety pracownik wybrał sobie za mnie !! Żenada i bezczelność ! Cena dziwna 1 gigowy kosztuje 85 zł plus 20 domowe i 5 sprzęt wychodzi 110 minus pozwolenie marketingu 5 minus faktura 5 zł zostaje 100 zł a na planie widnieje dziwnie 115 zł Pytanie czy ja muszę podpisać umowę i puścić technika by podłączył internet i czy mogę skargę na tego cwaniaka ??
_________________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanim cokolwiek podpiszesz przeczytaj umowę. Warunki, zwłaszcza finansowe, łącznie z wszelkimi opłatami, są zawsze na niej wyraźnie wyszczególnione. Jeśli ci nie odpowiadają to nie podpisujesz. Nie wiem jaki "plan opłat" masz na myśli, ale często pierwsze faktury zawierają np. opłatę instalacyjną. Tutaj trudno się odnieść do konkretnych kwot, bo to w sume jest informacja znana tylko Tobie i Operatorowi, my nie mamy na NO w nic wglądu.
Umowę uzgodnisz przed instalacją z Doradcą. Podpisujesz dopiero po instalacji, przynajmniej u mnie tak było, ale oczywiście jeśli Ci układ nie odpowiada, to nie musisz do instalacji dopuścić, nikt Cię nie uszczęśliwi na siłę.
PS. Co do ewentualnej skargi na pracownika, to oczywiście że zawsze możesz się skarżyć, w formie, treści i trybie jaki Ci odpowiada. Jednak osobiście radziłbym wyjaśnić sprawę asertywnie i nienerwowo.
_______________________
*Doprecyzowałem odpowiedź, aby były najnowsze informacje - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zanim cokolwiek podpiszesz przeczytaj umowę. Warunki, zwłaszcza finansowe, łącznie z wszelkimi opłatami, są zawsze na niej wyraźnie wyszczególnione. Jeśli ci nie odpowiadają to nie podpisujesz. Nie wiem jaki "plan opłat" masz na myśli, ale często pierwsze faktury zawierają np. opłatę instalacyjną. Tutaj trudno się odnieść do konkretnych kwot, bo to w sume jest informacja znana tylko Tobie i Operatorowi, my nie mamy na NO w nic wglądu.
Umowę uzgodnisz przed instalacją z Doradcą. Podpisujesz dopiero po instalacji, przynajmniej u mnie tak było, ale oczywiście jeśli Ci układ nie odpowiada, to nie musisz do instalacji dopuścić, nikt Cię nie uszczęśliwi na siłę.
PS. Co do ewentualnej skargi na pracownika, to oczywiście że zawsze możesz się skarżyć, w formie, treści i trybie jaki Ci odpowiada. Jednak osobiście radziłbym wyjaśnić sprawę asertywnie i nienerwowo.
_______________________
*Doprecyzowałem odpowiedź, aby były najnowsze informacje - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy muszę podpisać umową po złożonej deklaracji? Nie ja wybrałem warunki.
@wojteklysy podpisanie umowy przed uruchomieniem usługi? Warto zawsze czytać, co się podpisuje.
Najpierw warto sprawdzić, co jest wliczone w pierwszej płatności, która może zawierać: opłatę aktywacyjną, opłatę za pierwszy miesiąc + okres proporcjonalny do cyklu rozliczeniowego, opłatę za dzierżawę urządzenia. Na fakturze powinno być wyszczególnione.
Uważam, że jeśli nie minęło 14 dni od podpisania umowy, to można ją rozwiązać bez konsekwencji, bo podpisanie poza salonem.
Co do pracownika, to raczej nie pracownik Orange, tylko przedstawiciel działający w firmie, której Orange zleciło zdobycie klientów. W umowie na pewno jest informacja, ci to za firma działająca na zlecenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy muszę podpisać umową po złożonej deklaracji? Nie ja wybrałem warunki.
@wojteklysy Twoja deklaracja prawdopodobnie wygenerowała zamówienie usługi w tej formie
Teraz powinieneś zadzwonić na infolinię, podać swoje dane i zweryfikować, czy to zamówienie Ci odpowiada
Jeśli na infolinii nie będą chcieli zrobić korekty, anuluj zamówienie.
Jest okres ochrony takiego wpisu, a więc od razu nie będziesz mógł zrobić nowego, chyba, że zrobi to ta sama osoba, która wprowadziła je przy deklaracji...
Musisz ewentualnie poprosić o kontakt do tego handlowca lub zwrotny do Siebie
To ważne, bo takie wprowadzone zamówienie zablokuje Ci możliwość generowania nowego w formie jaka Tobie pasuje
Powodzenia