- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
Przeszedłem na pakiet Love i oczywiście telefon internetowy. Gdy modem (Funbox 2) wyłączony telefon nie działa i jeśli ktoś w tym czasie próbuje się dodzwonić, to dostaje komunikat "Abonent nieosiągalny". Czy można ten komunikat zmienić, na jakiś bardziej czytelny, typu "Abonent ma wyłączony telefon" albo na w ogóle inny przeze mnie stworzony komunikat? I co z pocztą głosową - w tej opcji już nie działa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
@bluesmanniakNie ma możliwości zmiany komunikatu na inny a poczta głosowa ci wg nie działa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
Co do poczty, to nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
Dzwoniący słyszy 2 razy komunikat "Abonent nieosiągalny..." i zostaje rozłączony, nie ma więc możliwości nagrania się do poczty głosowej. Chyba że to można gdzieś ustawić i zmienić?
Bo tak się zastanawiam, jak i kiedy ma działać poczta głosowa w tych nowych VoIP-okolicznościach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
@bluesmanniakmasz tu listę kody
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
Dzięki za kody, tylko ciekawe, który z nich ma zastosowanie w opisanej przeze mnie sytuacji... Pasuje mi tylko "przekierowanie połączeń pod nieobecność", ale czy na pewno? Czy to raczej dotyczy sytuacji, gdy telefon działa (jest włączony modem), ale nikt nie odbiera i po np. 30 sekundach przekierowuje na pocztę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
@bluesmanniakChyba ten nie mam możliwość przetestowania na brak VoIP.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
Potestuję wieczorem w domu i dam znać, czy to zadziało jak trzeba...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
Potestowałem...
Najpierw sprawdziłem, że jeśli dzwoniłem na ten mój telefon VoIP przy włączonym modemie, to sygnał dzwonienia był "do końca świata", czyli nie przekierowywało na pocztę głosową wcale. Albo tak miałem ustawione, albo spowodowała to zmiana technologii z analogowej na cyfrową, w sumie mało ważne.
Następnie aktywowałem:
przekierowanie połączeń pod nieobecność: aktywacja przekierowania na pocztę głosową: *61*19555#
i ustawiłem czas oczekiwania: *19*45# (45 sekund, domyślnie było coś około 15 sekund).
I teraz:
- gdy modem włączony, to najpierw normalnie sygnał dzwonienia a po około 40 sekundach odzywa się poczta głosowa i proponuje nagranie się
- gdy modem wyłączony, to najpierw cisza, a po około 5 sekundach odzywa się poczta głosowa i proponuje nagranie się
W efekcie - komunikat "abonent nieosiągalny" nie pojawi się chyba nigdy i o to mi chodziło! Przyznam, że jestem nieco zaskoczony, że aktywacja przekierowania zadziała także w sytuacji, gdy modem wyłączony 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy można zmienić komunikat "Abonent nieosiągalny", gdy telefon VoIP i wyłączony modem?
@bluesmanniakZadzwoń do BOK to ci wytłumaczą