- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ktoś miał problem z odebraniem sprzetu z salonu orange?
Iphone 11 pro zamówiony WCZORAJ przez internet razem z nowym abonamentem, chwile później umowa, wszystkie potwierdzenia wydaje się ok. Za godzinę dostaję sms-a "Twój sprzęt jest do odbioru w wybranym punkcie ... twój kod odbioru to... zamówienie będzie czekało na odbiór do 19.11". Wszystko super, ale po 15 minutach sms "Niestety nie udało ci się odebrać twojego zamówienia w terminie umowa wejdzie w życie bez sprzętu coś tam coś tam". Oczywiście dwie różne infolinie i nie wiadomo o co chodzi. W końcu ok. 18:00 sms od konsultanta żeby jechać odebrać sprzęt mimo wszystko, a jeśli nie zostanie wydany w salonie to jesteśmy proszeni o cierpliwość, zgłoszenie w help desku, do 18.11 będzie kontakt. W salonie sprzęt nie został wydany, bo Pan owszem miał w systemie, że iphone jest przypisany do umowy, ale nie miał aktywnego przycisku do wydania. Znowu telefon do help desku tym razem wykonany przez konsultanta z salonu. Telefon teoretycznie został dla mnie "odłożony". Czy ktoś miał taki problem? Czy udało się go rozwiązać? Jeśli tak to jak szybko?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ktoś miał problem z odebraniem sprzetu z salonu orange?
@justinex tak, są problemy z wydaniem sprzętu szczególnie z salonu partnerskiego. Najczęściej nie ma, ale jak się przyciśnie, to znajdą, albo czasami zwalają na system. Trzeba się uzbroić w cierpliwość i spędzić w salonie około 1 - 2 godziny, najlepiej aby przy Tobie załatwiali. Jak opuścisz stanowisko, to nikt dalej nie będzie się zajmował Twoją sprawą z wydaniem sprzętu, a po pewnym czasie przyjdzie powiadomienie, że sprzęt nie odebrany, umowa wchodzi w życie bez urządzenia. Lepiej jest zamówić z dostarczeniem przez kuriera lub odbiór w paczkomacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ktoś miał problem z odebraniem sprzetu z salonu orange?
@ketrasaArtur Właśnie problem polega na tym, że mieli (wg mnie) jakiś błąd w systemie i w odstępie 10 minut przyszły dwa smsy, pierwszy "sprzęt do odebrania itd" a zaraz następny "sprzęt nie został odebrany w terminie", chyba im się coś sprzęgło, bo termin odbioru to 19 listopada. Wszystko złożono do help desku już nawet dwa razy i na tym polega problem, bo w salonie nie mogą wydać (a mają telefon fizycznie) bo aktualnie nie mają takiej opcji przez zgłoszenie do help desku i niby trzeba uzbroić się w cierpliwość i pytanie czy uda im się to odkręcić? I czy ktoś może miał taką sytuację i jak się skończyło? 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ktoś miał problem z odebraniem sprzetu z salonu orange?
A właściwie jak odebrać w paczkomacie? Właśnie wczoraj coś zamawiałem i na początku właśnie reklamowali taką możliwość, ale jak w formularzu zamówienia dotarłem już do wyboru metody dostawy to były tylko do wyboru kurier albo salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy ktoś miał problem z odebraniem sprzetu z salonu orange?
@zielony71 uważam, że możliwość odbioru w paczkomacie uzależniona jest od sposobu dokonania opłaty. Jeżeli bierzesz na raty, to tylko kurier, salon, jak płacisz od razu całość, to pewnie dochodzi opcja odbiory w paczkomacie.