- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
Cześć.
Nie trać czasu tutaj na forum tylko idź jak najszybciej do miejskiego rzecznika praw konsumentów i dokładnie wszystko opowiedz jakie były relacje między Tobą a pracownikami orange. Bo tutaj na forum wszyscy " fachowcy" nie są obiektywni może to pracownicy orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
w pełni rozumiem rozgoryczenie autora postu, ale dlaczego Orange zwracało się do "Pani", a na forum mamy Piotra?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
Witam ponownie, niestety moje poprzednie konto chyba "przypadkiem" zostało przez Was skasowane?
bo hasło nie działa, przypomnienie hasła również, ponieważ dostaję komunikat, że nie ma takiego maila... trudno, założyłem nowe konto, na ten sam email co w pierwszym koncie
by napisać O FINALE TEJ SPRAWY.
Finał jest taki, że uzytkownikPiotrekk85jak i inni "fachowcy" NIE mieli racji, strasznie się upieraliście, że jest to NIEMOŻLIWE, by wywalczyć ten telefon w tej samej cenie co mi obiecali za pierwszym razem, a okazało się, że jednak się udało...
(jeżeli nie wierzycie mogę wam zrobić zdjęcie faktury, telefonu bądź czego tam sobie chcecie)
Dostałem go dokładnie w tej samej cenie co mi obiecali za pierwszym razem, Pani mnie oczywiście przeprosiła i powiedziała całkowicie co innego niż wy 🙂
"Ten telefon się Panu należy i zrobimy wszystko tak, by było w tej cenie co Pan chciał"
i tak się stało.
Dlatego wasze rady w stylu
"możesz prosić tylko o obniżkę abonamentu, o promocji i pierwszej cenie zapomnij"
jak widzicie były błędne i beznadziejne więc na przyszłość jak ktoś będzie miał podobny problem, to nie brońcie na siłę swoich pracodawców, bo jak widzicie na moim przykładzie, przyznali się do błędu, przeprosili i dostałem tę ofertę co chciałem od początku.
Mam nadzieję, że czegoś się nauczyliście i wyciągniecie z tego wnioski, każdy klient jest ważny, a np. gdybym się posłuchał Was to już bym zmienił operatora ze względu na to początkowe złe zachowanie wobec mnie, a tak to wszystko wyjaśniłem, zostaje dalej z Orange, a wam niestety, no ale nie dziękuje za pomoc, ponieważ jej nie otrzymałem 😉
Tak bardzo pisaliście bym oznaczył jakiś post z rozwiązaniem tematu, z racji tego, że moje poprzednie konto przestało jakimś dziwnym trafem działać, proszę oznaczyć TEN POST jako rozwiązanie tej sprawy.
(jeżeli myślicie, że się podszywam i jestem jakimś nie wiem... hejterem, fejkiem)?
to sprawdźcie sobie, że mój adres email zgadza się z tym kontem z którego zakładałem temat
DO WSZYSTKICH CO SKŁADAJĄ WSZELAKIE REKLAMACJE:
Piszcie zawsze mailowo, dzwonienie na infolinie jest bezsensowne, bo zawsze trzeba wszystko tłumaczyć od nowa,a tak to nawet jak ktoś inny się wami zajmuje to czyta całą poprzednią korespondencję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy&qu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy&qu
Nieważne @Piotrekk85 . Skoro
miał takie przeboje i z determinacją wywalczył swoje prawa, zgodne zresztą z Jego wolą i umowami, to świadczy o tym, że nie warto bronić swoich racji? Życie pokazuje, że jednostki osiągają cel i nie nasza rola w ocenianiu, jakim kosztem to się odbyło. Równajmy więc zawsze do lepszych, bo pustosłowiem nie osiągniemy nic.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy&qu
@Piotrekk85
Kto Ci to guru wpisał w opis? #404
Nawet jeśli bym wywalczył dopiero teraz ten telefon to i tak miałbym go taniej o ~300zł, bo aktualnie na najtańszych aukcjach z allegro jest za (~1850-1900zł), a mi wyszło łącznie za niego jakieś 1550zł, no ale jeśli tak bardzo chcesz wiedzieć to w marcu do was pisałem ostatnie wiadomości na forum, potem zabrałem się za pisanie maili do orange, a telefon miałem już w kwietniu więc nie było źle zwłaszcza, że na tamten okres ten telefon (nowy) wszędzie kosztował po te minimum 2300zł.
Tak więc jak widzisz było warto, całe szczęście, że się Ciebie nie posłuchałem, bo bym musiał nieźle za niego przepłacić.
PS
Dostałem wtedy w marcu wiadomość prywatną, co było dla mnie trochę komiczne 🙂
by "oznaczyć post który mi niby pomógł i rozwiązał temat"
a takowego wtedy przecież nie było, teraz problem się rozwiązał o czym świadczy mój poprzedni post tak więc proszę o oznaczenie właśnie tego postu jako rozwiązanie.
[quote]
miał takie przeboje i z determinacją wywalczył swoje prawa, zgodne zresztą z Jego wolą i umowami, to świadczy o tym, że nie warto bronić swoich racji? Życie pokazuje, że jednostki osiągają cel i nie nasza rola w ocenianiu, jakim kosztem to się odbyło. Równajmy więc zawsze do lepszych, bo pustosłowiem nie osiągniemy nic.
[/quote]
Piękna mowa @Anonim
a tutaj dowód, że Piotr281, który założył temat i Piotr280 to ta sama osoba.
https://ibb.co/LC2VJYc
Dziwne, że moje pierwsze konto zostało dalej na forum, a nie można się było na nie zalogować, ani przypomnieć hasła, w dodatku dalej widnieje, a mimo to nowe konto założyłem na ten stary adres email co był już u was zarejestrowany, jakiś absurd, no ale to już jest nieważne, nie chcę wyjaśnień, bo tego forum nie będę już odwiedzał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cyrk, parodia, kompletne olewanie klienta w sprawie "reklamacji, przedłużenia umowy" DNO
Ja jak chcę przedłużyć umowę, dzwonię na infolinię i proszę o połączenie z działem utrzymania klienta. Tam mamy możliwość negocjowania warunków umowy. Jak orange nie chcą nam dać tego co chcemy, to mówi się "Dziękuję, w takim razie zmieniam operatora", wtedy od razu zmieniają zdanie i chcąc utrzymać klienta zgadzają się na warunki.