07-10-2019
15:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-10-2019
15:02
Cybertarcza i błąd numer w windykacji
Witam, włączyłam cybertarczę. Wszystko wydawało się w na początku w porządku, ustawiałam opcje konta. Ostatnio jednak gdy chciałam zmienić ustawienia konta - każda próba jakichkolwiek ustawień kończy się informacją, że mój numer jest w trakcie windykacji i że nie mogę wykonać tej operacji. Mam abonament i wszystko z płatnościami jest ok - sprawdziłam nawet w Salonie Orange. Może ktoś wie, co należy zrobić. Dziękuję za wszelką pomoc.
Etykiety:
3 ODPOW. 3
07-10-2019
15:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-10-2019
15:15
Cybertarcza i błąd numer w windykacji
Jak posiadasz mój nowy Orange konto to Zaloguj się na stronie http://cybertarcza.orange.pl Jeśli widzisz błąd, zgłoś sprawę na czacie. Doradca powinien skierować sprawę do działu IT
07-10-2019
16:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-10-2019
16:09
Cybertarcza i błąd numer w windykacji
07-10-2019
17:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś