Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)


Poziom 19, Pasjonat
  • 64
  • 55
  • 1

CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)

Mimo wszystko.

 

Umowę miałem podpisaną dwa lata temu (dodam jeszcze że w tej umowie było kilka innych numerów) i tylko na tym jednym numerze to zostało aktywowane, co jest co najmniej dziwne, poza tym nawet jeśli to widziałem bym na umowie, że taka usługa była by aktywowana, a jak dobrze wiemy usługa dostępna jest od Marca 2021 (sprawdziłem aktywowane pakiety i jest tam aktywny pakiet  CyberTarcza ale jest on pakietem darmowym), więc niemożliwe jest to że wyraziłem na to zgodę

 

Kolejna rzecz co jak bym tego SMSa z jakiś powodów nie dostał, w każdym razie podkreślę to jeszcze raz operator nie miał prawa aktywować bez mojej zgody takiej usługi nawet jeśli to miało by być na testy, a musiał bym wyrazić zgodę na warunki tych testów.

 

Ogólnie uważam że sprawa nadaje się tylko do UOKIKu, bo jest to jawne łamanie prawa.


Poziom 32, Ekspert
  • 2253
  • 5354
  • 94

CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)

Właśnie dlatego napisałem z początku że trzeba sprawdzić czy usługa ta podchodzi pod zgody marketingowe, jeżeli nie to bez wahania składamy reklamację i tyle.


Poziom 27, Specjalista
  • 1284
  • 2324
  • 43

CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)

@GrzegorzSzypa Z tym uokikiem to trochę za dużo, ale moim zdaniem można zainteresować uke ta sytuacja. Podzielam argumenty kolegów ze np przy przedłużeniu umowy operator może coś nam włączyć na próbę i potem trzeba to samodzielnie wyłączyć.

Natomiast jestem odmiennego zdania żeby podciągać takie włączenie usług pod zgodę marketingowa. Kierując się ta logika operator może nam włączyć np jakiś drogi pakiet roamingowy a potem to my mamy się martwić żeby go wyłączyć. Idee zgody marketingowej rozumiem jako możliwość wysyłania klientowi propozycji włączenia usług. I tak jak ktoś już wspomniał, być może był to SMS klasy zero który nieopatrznie został potwierdzony. Generalnie trzeba to jak najszybciej wyłączyć, a dodatkowo można poprosić operatora o szczegóły aktywowania tego pakietu - dopiero mając te wiedzę można się zastanowić co z nią zrobić.


Pracuję w Orange
  • 842
  • 1190
  • 33

CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)

@ketrasaArtur Wyrażenie zgody marketingowej powoduje włączanie usług? Skąd takie myślenie? Proponuję najpierw zapoznać się z treścią wspomnianej zgody.

 

@GrzegorzSzypa proponuję kontakt z infolinią celem sprawdzenia jak doszło do aktywacji usługi.