- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)
Mimo wszystko.
Umowę miałem podpisaną dwa lata temu (dodam jeszcze że w tej umowie było kilka innych numerów) i tylko na tym jednym numerze to zostało aktywowane, co jest co najmniej dziwne, poza tym nawet jeśli to widziałem bym na umowie, że taka usługa była by aktywowana, a jak dobrze wiemy usługa dostępna jest od Marca 2021 (sprawdziłem aktywowane pakiety i jest tam aktywny pakiet CyberTarcza ale jest on pakietem darmowym), więc niemożliwe jest to że wyraziłem na to zgodę
Kolejna rzecz co jak bym tego SMSa z jakiś powodów nie dostał, w każdym razie podkreślę to jeszcze raz operator nie miał prawa aktywować bez mojej zgody takiej usługi nawet jeśli to miało by być na testy, a musiał bym wyrazić zgodę na warunki tych testów.
Ogólnie uważam że sprawa nadaje się tylko do UOKIKu, bo jest to jawne łamanie prawa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)
Właśnie dlatego napisałem z początku że trzeba sprawdzić czy usługa ta podchodzi pod zgody marketingowe, jeżeli nie to bez wahania składamy reklamację i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)
@GrzegorzSzypa Z tym uokikiem to trochę za dużo, ale moim zdaniem można zainteresować uke ta sytuacja. Podzielam argumenty kolegów ze np przy przedłużeniu umowy operator może coś nam włączyć na próbę i potem trzeba to samodzielnie wyłączyć.
Natomiast jestem odmiennego zdania żeby podciągać takie włączenie usług pod zgodę marketingowa. Kierując się ta logika operator może nam włączyć np jakiś drogi pakiet roamingowy a potem to my mamy się martwić żeby go wyłączyć. Idee zgody marketingowej rozumiem jako możliwość wysyłania klientowi propozycji włączenia usług. I tak jak ktoś już wspomniał, być może był to SMS klasy zero który nieopatrznie został potwierdzony. Generalnie trzeba to jak najszybciej wyłączyć, a dodatkowo można poprosić operatora o szczegóły aktywowania tego pakietu - dopiero mając te wiedzę można się zastanowić co z nią zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
CyberTarcza - 3 numery - włączony samoistnie (dlaczego)
@ketrasaArtur Wyrażenie zgody marketingowej powoduje włączanie usług? Skąd takie myślenie? Proponuję najpierw zapoznać się z treścią wspomnianej zgody.
@GrzegorzSzypa proponuję kontakt z infolinią celem sprawdzenia jak doszło do aktywacji usługi.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »