- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
@-brtk- system pewnie z 2000 lat, to zdarzają się błędy, trzeba ponawiać zgłoszenia, korekta w końcu będzie, ale obecnie rachunki płacić jakie wystawiają, nie pomniejszac 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
@wojtek_s najlepiej, jak na infolinii uda się trafić na kompetentnego konsultanta, to korektą będzie od ręki. Jak miałem podobną sytuację, to fakturę zapłaciłem s całości bez pomniejszania kwoty z przyznanej reklamacji. Fakt, że później dzwoniłem na infolinię,aby korektę zrobili, ale dopiero po trzech miesiącach jeden z konsultantów zrobił od ręki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
@wojtek_sZa co była ta korekta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
Pozostaje ponowne złożenie reklamacji z dokładnym opisem problemu.Warto też podać numer konta bankowego do zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
@Anonimbez przesady 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
Korekta z powodu takiego, że nie miałem świadczonej usługi przez pół miesiąca. Zmieniałem miejsce zamieszkania - w poprzednim miałem światłowód, a w nowym nie ma takich możliwości - jest neostrada. Z rozmów z infolinią i doradcą u mnie w domu wynikało, że muszę kontynuowac dwuletnią umowę (byłem w połowie). W umówionym terminie przyjechał monter z nową umową na DWA lata, czego nie zaakceptowałem. Okazało się, że Orange nie godzi się na kontynuację umowy w nowym miejscu - tylko nowa umowa. Ja nie godziłem się na umowę na dwa lata. Dwa tygodnie trwało zanim pojawił się monter z nową umową na jeden rok. Reklamację uznali, ale korekty nadal nie ma.
Najbardziej wkurza mnie to, że dzwonię po raz kolejny z reklamacją, a ta firma nalicza mi za to opłaty. Infolinia ORANGE to jedyny numer, jakiego nie obejmuje mój abonament w ORANGE. Dzwonię - jakaś panienka znika na 10 minut, bo niby coś sprawdza (złotówki lecą), potwierdza, że mam rację, obiecuje pomóc i nadal mam nie skorygowaną należność.
Jakoś wytrwam ten rok, ale to będzie ostatni.
____________
* Wpis poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
Udało się korektę uzyskać? Coś pomogło? Jeżeli tak, to śmiało oznacz którąś z odpowiedzi jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co trzeba zrobić, aby Orange wystawił korektę do dawno uznanej reklamacji????
Jeszcze jeden czat (można sobie odpuścić, tam niczego nie rozwiązują) i kolejna (druga) wizyta w salonie. Po pierwszej obiecano mi korektę, której nie dostałem. Po drugiej reklamacji w salonie, dostałem maila potwierdzającego, że mi się korekta należy (a nawet, że zostanie mi odliczony koszt połączeń z infolinią) i obietnica, że zostanie ona rozliczona 6 lutego. I, o dziwo, dostałem tę korektę.
Czyli reasumując - trzy czaty, dwie rozmowy z infolinią i dwie wizyty w salonie i już po dwóch miesiącach dostałem korektę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »