Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.

Witam,

w sobotę (10.09.16) w salonie Orange podpisałem umowę na przedłużenie umowy abonentu telefonicznego oraz dobrałem internet mobilny wraz z tabletem. Zapewniono mnie, że w mojej miejscowości dostępne jest LTE i zasięg ogólnie super. To samo wskazuje mapa zasięgu na stronie internetowej Orange. Pod mapą widnieje wpis "Z uwagi na specyfikę zjawiska propagacji fal elektromagnetycznych, występowanie zjawiska dyfuzji, ukształtowanie terenu, otoczenie i rodzaj zabudowy, prezentowany zasięg lub moc sygnału mogą odbiegać od rzeczywistości. Przed zamiarem zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Orange, sugerujemy kontakt z salonem sprzedaży, w celu potwierdzenia zasięgu w danej lokalizacji" 

Oczywiście jak już wcześniej wspomniałem, potwierdził to konsultant w salonie. Jakie było moje rozczarowanie kiedy wróciłem  do domu i okazało się iż nowy tablet nie odbiera nawet 3G!!!  Ciągle 2G albo brak zasięgu.  Następnie zadzwoniłem do BOK gdzie przyjęto zgłoszenie o słabym zasięgu. Po kilkunastu godzinach otrzymałem informacje telefoniczną od konsultantki ,że z nadajnikiem jest wszystko ok. Ogólnie Pani nie potrafiła mi zaproponować sensownego rozwiązania i olała mnie,kolokwialnie mówiąc. Następnie zgłosiłem sprawę do doradcy technicznego , a ten znowu przyjął ogłoszenie i obiecał pomóc w sprawie. Kolejnego dnia drogą telefoniczną otrzymałem informacje, że faktycznie w miejscu mojego zamieszkania jest słabszy zasięg i jeszcze się dowiedziałem ,że pobliski nadajnik (jedyny w pobliżu obsługujący orange) nie jest przystosowany do pasma LTE (obsługuje tylko pasmo 900MHz) !!!! I w najbliższym czasie nie są przewidziane modyfikacje. Ogólnie znowu mnie olano. Czyli wychodzi na to, że wprowadzają w błąd klientów (ja jestem klientem z ponad 10letnim stażem) ,żeby tylko podpisać umowę, a potem zostawiają człowieka z problemem . Oczywiście rachunek będę musiał płacić! Mimo,że z usługi nie mogę korzystać w pełni, jak mnie zapewniano! Na swoimi profilu na Facebooku bez skrupułów napisali pod moim postem na ten temat ,że mi nie pomogą ! No co to za firma?! Nie wiem czy teraz pisać reklamacje, żądać obniżenia abonamentu czy zgłaszać to do UOKiK czy UKE. Ktoś był/jest w podobnej sytuacji???? 

 

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.

Spróbuj złożyć reklamację przez Mój Orange.
Ale nie wiem jeśli nie była to oferta na próbę, to czy pozwolą Ci z niej rezygnować bez opłat. To już indywidualna decyzja, ale spróbować można.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.

Niestety konsultant poinformował mnie, iż możliwości odstąpienia od umowy nie mam bo umowa zawarta była w salonie. Szkoda, że nikt z Orange nie zauważa tego, że usługa jest niezgodna z umową. Złożę i tak reklamację bo tego im nie odpuszczę.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38605
  • 1385

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.

Są dwa rodzaj ofert - standardowa i oferta na próbę na 14 dni. Ta druga jest ciut gorsza i mniej osób się decyduje.

Umowę zawierasz pisemnie akceptując wszystkie regulaminy i cenniki. Tam jest informacja o braku gwarantowania zasięgu w każdym miejscu. Jedyne co to możesz powołać się na kodeks cywilny i działanie pod wpływem błędu - ale musisz mieć dowód działania pod wpływem błędu.
Anonim

Nie dotyczy

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.

Napisz że gdy podpisywałeś umowę to byłeś pod wpływem. To oczywiście żart z mojej strony. Tutaj masz fajny artykuł prawny na ten temat: https://bezprawnik.pl/internet-mobilny-nie-ma-zasiegu-czy-mozna-zerwac-umowe/

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 5
  • 2

Brak zasięgu 3g/4g - wprowadzenie w błąd.

Zwróciłbym się do sprzedawcy. Jeśli zaznaczył, że będzie wszystko ok to może też się poczuć i pomóć Ci w tym temacie. Swoją drogą na 900Mhz pracują teraz nadajniki 3g. Jak się nazwa miejscowość w której masz problem?