- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam Wszystkich;
Pisze tutaj bo już opadłem z sił i znikąd pomocy nie widać.
Sprawa dotyczy zlecenia jakie telefonicznie złożyłem 13.02.2018 w orange.
W ramach zlecenia miałem otrzymać następujący sprzęt:
- Huwawei Mate 10 light (OTRZYMAŁEM TEMAT ZAMKNIĘTY, otrzymałem w pierwszej paczce)
- Samsung galaxy S8+ oraz tuner telewizji
I tutaj zaczyna się Historia.
Zaraz po złożeniu zamówienia 13.02 otrzymałem z Orange numer paczki 15.02 ze sprzętem. Niestety do dnia 20.02 paczka o tym numerze nie istniała w DPD. W dniu 20.02 skontaktował się ze mną konsultant Orange, Pan PAtryk , z informacją że były jakieś problemy ze składem paczki ale juz jest ok i robią wysyłkę. Tego samego dnia ponownie otrzymałem ten sam numer paczki i już pojawił się on na stronach DPD ze statusem:
Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana |
Niestety od tego czasu paczka nie zmieniła status w dpd poinformowano mnie że wciąż jest nie nadana.
Dzwonie do biura obsługi Orange ale tam co rusz otrzymuję inna odpowiedź:
1.Proszę czekac na wysyłkę, za tydzień, miesiąc lub dwa do Pana dotrze.
2.No przepraszamy ale mamy awarię informatyczna systemu dlatego paczka wisi
3.No nie wiemy co się dzieje.
4.A może lepiej niech PAn zrezygnuje i poprosi o anulowanie zlecenia.
Nikt nie może mi pomóc. Umowy już dawno otrzymałem oddzielna paczką, mieli 10 dni na dostarczenie sprzętu i NIC.
Dziesiątki konsultantów, dziesiątki różnych odpowiedzi.
Nie wiem co się dzieje czy ktoś to ukradł czy co.
Proszę o pomoc, bo nawet Rzecznik Orange nie reaguje.
W razie potrzeby podam więcej danych.
Pozdrawiam
Andrzej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AndrzejT, to będziesz się męczył z Orange i albo zerwij umowę natychmiast (mogą być kary), albo "depcz" po piętach i oczekuj pomyślnego zakończenia. Bo jak przyjdzie faktura, to dopiero kłopot...i kolejne reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
Szkoda @AndrzejT, że tak późno prosisz o pomoc. Miałeś dziesięć dni na zrezygnowanie z umowy. Będziesz miał problem natury technicznej. DPD ma przesyłkę, więc reklamacja do nich. W systemie operatora jak się wszystko zgadza, to nie ich problem, a płacić będziesz Ty za umowę. Mnie dwie paczki (sprzęt i umowa) DPD dostarczyła za jednym zamachem. Będziesz, że tak brzydko się wyrażę, ofiarą systemów informatycznych, więc albo uzbrój się w cierpliwość, albo idź z tym do Powiatowego Rzecznika Konsumenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
Własnie cały myk polega na tym ze DPD nie ma tej przesyłki
Bo orange ma ja wciąż u siebie. Zarejestrowało numer ale nie nadało przesyłki do DPD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AndrzejT, to będziesz się męczył z Orange i albo zerwij umowę natychmiast (mogą być kary), albo "depcz" po piętach i oczekuj pomyślnego zakończenia. Bo jak przyjdzie faktura, to dopiero kłopot...i kolejne reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
ja zamówiłem 20 luteo tv z telefonem do dzisiaj brak przesyłki,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
@blondas218napisał(-a)ja zamówiłem 20 luteo tv z telefonem do dzisiaj brak przesyłki,
Sprawdź Status Zamówienia.
Dodatkowe Informację znajdziesz TUTAJ.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
jak wpisuje to mam komunikat : wystąpił błąd podczas weryfikacji danych, prosimy spróbować później , na koncie orange mam tak :
Zrealizowane
Zamówiona usługa jest gotowa do świadczenia. Proszę oczekiwać na umowę i dostawę sprzętu (jeżeli był zamawiany).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
@blondas218, Zapytaj BOK na czacie. Oni mają bezpośredni dostęp do kont i sprawdzą co się dzieje z zamówieniem.
Dopiero jest 26 luty mają czas do 5 dni roboczych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
dzwoniłem na infolinie to nie maja pojęcia dlaczego nie zostało to jeszcze wysłane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wysyłki z Orange
Standard.
JA dzwoniłem przez 2 tygodnie i ilu było konsultantów tyle odpowiedzi.
Zgłosiłem reklamację, reklamacje rozpatrzono pozytywnie przysłano mi pismo ze bardzo przepraszają i sprzęt zostanie mi dostarczony najpóźniej do 03.03.2018. Jednak nie bardzo chce mi się w to wieżyc bo dziś już 1 a wciąż nawet numeru paczki od nich nie mam.
Ehhhh
- « Poprzedni
- Następny »