Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu

Dzwoniłam miesiąc temu przydluzyl telefonicznie mi umowe na dwa lata z czego wczoraj dzwonie i konsultant twierdzi nie ma przedluzonej

Z jakiej racji konsultanci nie przedluzaja umowy telefonicznie

Konsultanka stwierdziła ze nie ma nic takiego ze przydluzyl poprzedni 

To jak załatwić teraz to 

______________

* Doprecyzowano tytuł – moderator Kinga

2 ODPOW. 2

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6581
  • 16607
  • 89

Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu

A masz nr zlecenia przedłużenia umowy ? Jak tak to super jak nie to mnie super zgłoś reklamacjie o odsłuchanie nagrania twojej rozmowy i opisz sytuację może dostać rekompensatę i wyjaśnienie sytuacji możesz reklamacjie złożyć na czacie i infolinii pod nr 510100100 lub w najbliższym salonie pamiętaj by żądać nr reklamacij , czas rozpatrywania reklamacij do 30dni  .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20068
  • 58023
  • 787

Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu

W takiej sytuacji proponuję zapisywać datę i nazwisko konsultanta w celu ewentualnego zgłoszenia reklamacji o odsłuchanie rozmowy. Jeżeli takich danych nie ma, to w ty, przypadku ponowne przedłużenie umowy. Można również konsultanta poprosić o przesłanie SMS-em informacji, z kim była prowadzona rozmowa.

Mi też często się zdarzało, że zgłaszam jakąś sprawę, a później nawet śladu nie było w systemie o moim zgłoszeniu. Nie wiem od czego to zależy, ale jak siema datę i nazwisko konsultanta o prowadzonej rozmowie telefonicznej, to jakimś dziwnym cudem da się wszystko się znajduje. Wymaga to czasami czasu i rozmowy niestety nie tylko z jednym konsultantem.