- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu
Dzwoniłam miesiąc temu przydluzyl telefonicznie mi umowe na dwa lata z czego wczoraj dzwonie i konsultant twierdzi nie ma przedluzonej
Z jakiej racji konsultanci nie przedluzaja umowy telefonicznie
Konsultanka stwierdziła ze nie ma nic takiego ze przydluzyl poprzedni
To jak załatwić teraz to
______________
* Doprecyzowano tytuł – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu
A masz nr zlecenia przedłużenia umowy ? Jak tak to super jak nie to mnie super zgłoś reklamacjie o odsłuchanie nagrania twojej rozmowy i opisz sytuację może dostać rekompensatę i wyjaśnienie sytuacji możesz reklamacjie złożyć na czacie i infolinii pod nr 510100100 lub w najbliższym salonie pamiętaj by żądać nr reklamacij , czas rozpatrywania reklamacij do 30dni .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak przedłużenia umowy zawartego miesiąc temu
W takiej sytuacji proponuję zapisywać datę i nazwisko konsultanta w celu ewentualnego zgłoszenia reklamacji o odsłuchanie rozmowy. Jeżeli takich danych nie ma, to w ty, przypadku ponowne przedłużenie umowy. Można również konsultanta poprosić o przesłanie SMS-em informacji, z kim była prowadzona rozmowa.
Mi też często się zdarzało, że zgłaszam jakąś sprawę, a później nawet śladu nie było w systemie o moim zgłoszeniu. Nie wiem od czego to zależy, ale jak siema datę i nazwisko konsultanta o prowadzonej rozmowie telefonicznej, to jakimś dziwnym cudem da się wszystko się znajduje. Wymaga to czasami czasu i rozmowy niestety nie tylko z jednym konsultantem.