- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Trzy telefony w pakiecie Orange. Każdy ma problem z połączeniami. Wybiera numery, ale nie łączy. Na wyświetlaczach komunikat "wybieranie" i tyle. Dotyczy to pojedyńczych numerów. Ja ze swojego tel. mogę połączyć się z głównym numerem z tego samego pakietu w Orange raz na 20 prób. A jak już się uda połączyć to urywa połączenie,raz po minucie, drugi raz po 5,albo przestaję słyszeć rozmówcę. Wybieranie innych numerów w tym samym czasie, bez problemów. Magia?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Gruzin, gdyby brak połączeń był w trybie ciągłym, obstawiałbym jakiś filtr antyspamowy / przypadkowe zablokowanie numeru. Natomiast skuteczne połączenie raz na jakiś czas sugeruje jednak, że coś się dzieje z siecią - awaria / pogorszenie jakości. Być może utrudnienia są na wybranych częstotliwościach i dlatego część połączeń jest ok, a część nie. Radziłbym dzwonić na infolinię do działu technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Gruzin, gdyby brak połączeń był w trybie ciągłym, obstawiałbym jakiś filtr antyspamowy / przypadkowe zablokowanie numeru. Natomiast skuteczne połączenie raz na jakiś czas sugeruje jednak, że coś się dzieje z siecią - awaria / pogorszenie jakości. Być może utrudnienia są na wybranych częstotliwościach i dlatego część połączeń jest ok, a część nie. Radziłbym dzwonić na infolinię do działu technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączeń z wybranymi numerami
Cześć @Gruzin
Próbowałeś uruchomić ponownie telefony. Mogą też trwać w Twojej okolicy prace modernizacyjne w sieci mobilnej w celu przygotowania sieci do obsługi technologii 5G.
W tym czasie możesz zauważyć, że:
- nie masz zasięg lub jest on słaby,
- połączenia są słabej jakości,
- internet nie działa szybko,
- są problemy z nawiązywaniem połączeń,
- połączeni są zrywane.
Więcej informacji w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/prace-modernizacyjne-sieci-mobilnej#
Możesz też zdiagnozować czy w Twojej okolicy występują utrudnieni w sieci Orange. W tym linku masz informacje w punkcie 4 Jak zdiagnozujesz utrudnienia w sieci Orange? https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-i-zgloszenie-slabego-zasiegu#
Czy inne numery z którymi się łączysz bez problemów są w sieci Orange czy u innych operatorów.
Spróbuj zgłosić ten problem na Orange czacie lub infolinii Orange *100 lub 510 100 100
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączeń z wybranymi numerami
@Gruzin próbowałeś przełożyć kartę z tego nieosiągalnego numeru z pakietu do innego smartfona? Wykluczyłbyś winę telefonu bądź karty.
Zrób to w zasięgu jednego nadajnika i drugi test , gdy drugi telefon jest dużo dalej. Może BTS ma problem z tymi kartami, bądź z połączeniami w swoim obrębie? Musisz wyeliminować kilka scenariuszy, aby znaleźć przyczynę i podaj wtedy dokładny scenariusz problemu na infolinii