Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączeń z wybranymi numerami

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Brak połączeń z wybranymi numerami

Cześć. Trzy telefony w pakiecie Orange. Każdy ma problem z połączeniami. Wybiera numery, ale nie łączy. Na wyświetlaczach komunikat "wybieranie" i tyle. Dotyczy to pojedyńczych numerów. Ja ze swojego tel. mogę połączyć się z głównym numerem z tego samego pakietu w Orange raz na 20 prób. A jak już się uda połączyć to urywa połączenie,raz po minucie, drugi raz po 5,albo przestaję słyszeć rozmówcę. Wybieranie innych numerów w tym samym czasie, bez problemów. Magia? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 121
  • 574
  • 14

Brak połączeń z wybranymi numerami

@Gruzin, gdyby brak połączeń był w trybie ciągłym, obstawiałbym jakiś filtr antyspamowy / przypadkowe zablokowanie numeru. Natomiast skuteczne połączenie raz na jakiś czas sugeruje jednak, że coś się dzieje z siecią - awaria / pogorszenie jakości. Być może utrudnienia są na wybranych częstotliwościach i dlatego część połączeń jest ok, a część nie. Radziłbym dzwonić na infolinię do działu technicznego.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 121
  • 574
  • 14

Brak połączeń z wybranymi numerami

@Gruzin, gdyby brak połączeń był w trybie ciągłym, obstawiałbym jakiś filtr antyspamowy / przypadkowe zablokowanie numeru. Natomiast skuteczne połączenie raz na jakiś czas sugeruje jednak, że coś się dzieje z siecią - awaria / pogorszenie jakości. Być może utrudnienia są na wybranych częstotliwościach i dlatego część połączeń jest ok, a część nie. Radziłbym dzwonić na infolinię do działu technicznego.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2167
  • 9111
  • 78

Brak połączeń z wybranymi numerami

Cześć @Gruzin 

Próbowałeś uruchomić ponownie telefony. Mogą też  trwać  w Twojej okolicy  prace modernizacyjne w sieci mobilnej w celu przygotowania sieci do obsługi technologii 5G.

W tym czasie możesz zauważyć, że:

  • nie masz zasięg lub jest on słaby,
  • połączenia są słabej jakości,
  • internet nie działa szybko,
  • są problemy z nawiązywaniem połączeń,
  • połączeni są zrywane.

Więcej informacji w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/prace-modernizacyjne-sieci-mobilnej#

Możesz też zdiagnozować czy w Twojej okolicy występują utrudnieni w sieci Orange. W tym linku masz informacje  w punkcie 4 Jak zdiagnozujesz utrudnienia w sieci Orange? https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-i-zgloszenie-slabego-zasiegu#

Czy inne numery z którymi się łączysz bez problemów są w sieci Orange czy u innych operatorów. 

Spróbuj zgłosić ten problem na Orange czacie lub infolinii Orange *100 lub  510 100 100

Pozdrawiam 🙂


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12563
  • 51649
  • 587

Brak połączeń z wybranymi numerami

@Gruzin  próbowałeś przełożyć kartę z tego nieosiągalnego numeru z pakietu do innego smartfona? Wykluczyłbyś winę telefonu bądź karty.

Zrób to w zasięgu jednego nadajnika i drugi test , gdy drugi telefon jest dużo dalej. Może BTS ma problem z tymi kartami, bądź z połączeniami w swoim obrębie? Musisz wyeliminować kilka scenariuszy, aby znaleźć przyczynę i podaj wtedy dokładny scenariusz problemu na infolinii