- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru planu komórkowego na liście w aplikacji MÓJ ORANGE
Witam,
Przeniosłem numer z NJU do ORANGE i w aplikacji mobilnej nie mogę przełączyć się na „przeniesiony” numer. Dwa poprzednie które mam już w Orange działają w aplikacji poprawnie. Na stronie MÓJ ORANGE mam podglad do wszystkich 3 numerów. Dodam ze „przeniesiony” numer zarejstrowałem w MÓJ ORANGE i po zalogowaniu przez ten numer widzę w aplikacji dwa pozostałe ale po przelobowania powrót do pierwszego numeru jest już niemożliwy. Co zrobić aby mieć podglad do wszystkich 3 numerów w aplikacji ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru planu komórkowego na liście w aplikacji MÓJ ORANGE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru planu komórkowego na liście w aplikacji MÓJ ORANGE
Wszystkie 3 numery są na 1 koncie abonenckim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak numeru planu komórkowego na liście w aplikacji MÓJ ORANGE
@Chłopnapisał(-a)Wszystkie 3 numery są na 1 koncie abonenckim.
@Chłop, a spojlerem jak przewiniesz, to też nie widzisz? To spróbuj tak, jak ja dzisiaj na swoim koncie zrobiłem. Na widocznej usłudze w aplikacji kliknij Dodaj. Mnie po tej akcji natychmiast wylogowało i jak zawsze, zalogowałem się przypisanym do mojego konta numerem. Wszystkie usługi są obecnie na szczegółowym podglądzie. Albo jak to nie "chwyci", na czacie wyjaśnij.