- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, po zużyciu 50GB obecny jest lejek, 450GB jest nieużywalne, czy jest to spowodowane brakiem strefy domowej? Jak to naprawić?
________________
* Przeniosłem z działu Internet domowy – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @mji01
Podsyłam Ci linka do tematu Strefa Domowa i Biurowa https://www.orange.pl/omnibook/strefa-domowa-i-biurowa#
W linku masz informacje na temat strefy internetu domowego.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości użycia internetu ze strefy domowej
Jeśli masz problem, zadzwoń na 510800800 lub 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @mji01
Podsyłam Ci linka do tematu Strefa Domowa i Biurowa https://www.orange.pl/omnibook/strefa-domowa-i-biurowa#
W linku masz informacje na temat strefy internetu domowego.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości użycia internetu ze strefy domowej
@mji01 po pierwszej aktywacji karty SIM internetu domowego LTE powinna ustawić się strefa domowa, max do 24 godzin. W obrębie około 300 m od ustalonej pozycji można korzystać z internetu domowego. Jeśli Strefa domowa nie ustawi się z automatu, trzeba to zrobić samodzielnie lub z pomocą konsultanta, infolinia, czat.
https://www.orange.pl/omnibook/strefa-domowa-i-biurowa
Pamiętaj, że kolejne zmiany strefy domowej są płatne 10 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości użycia internetu ze strefy domowej
Internet był przedłużany miesiąc temu, ponieważ umowa się skończyła, jestem zdziwiony gdyż dotychczas przez ostatnie lata było wszystko fajnie, a co do ustawienia to nie mogę ustawić strefy domowej samodzielnie na stronie ponieważ dostaję komunikat "Brak aktywnej usługi strefa domowa." Nie mam nawet takiej opcji w usługach. Chyba będę musiał jutro przedzwonić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości użycia internetu ze strefy domowej
@mji01 dziwna sprawa. Przy przedłużeniu umowy nie powinno nastąpić resetowania strefy domowej. Trzeba to zweryfikować na infolinii.
U mnie ponowne ustawienie strefy domowej wystąpiło jak zmieniałem kartę SIM, ale po wymianie strefa domowa ustawiła się automatycznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości użycia internetu ze strefy domowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości użycia internetu ze strefy domowej
Dzięki wszystkim za pomoc, problem rozwiązany 😃