- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Przeniosłem ostatnio numer do Orange, miał on zostać przeniesiony z końcem lutego. Problem jednak w tym, że dostałem smsa, który mówi, że nie mogę przenieść tego numeru, ponieważ dane we wniosku nie zgadzają się z danymi klienta Orange (czyli moimi). Numer jest zarejestrowany na moją mamę, która cesji nie może zrobić, ponieważ przebywa za granica, przyjeżdża do Polski jednak w kwietniu. Czy jeśli nie anuluje umowy grozi mi jakaś kara, nawet, jeśli normalnie będę to wszystko opłacal?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kubagalll jesli podpisales umowe z kurierem to masz 14 dni na rezygnacje z umowy. Rzeczywiscie zawila sprawa. Skontaktuj sie z konsultantem i dowiedz sie co masz robic telefon 510100100 lub poprzez czat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
- Dodam tylko, że jest to umowa przeniesienia z urządzeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
@kubagalll Witam jeśli numer usługi jest na twoja mamę to cesje musi twoja mama zrobić i wszelkie inne zmiany . Jak będziesz opłacać normalnie rachunki nic nie zrobią ci .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
Czyli rozumiem, że nie muszę zwracac urządzenia i nie będę płacić żadnej kary nawet jeśli nie doszło do przeniesienia numeru?
Cesja zostanie wykonana, jednak dopiero w momencie przyjazdu mojej mamy do kraju, czyli w kwietniu. Na jakiej zasadzie to będzie działać do tej pory? Nie będę mógł po prostu korzystać z usług? I w momencie kiedy numer juz będzie na mnie przepisany wszystko wróci do normy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
@kubagalll korzystaj normalnie, plac rachunki i bedzie ok. Nikt sie nie dowie ze to Ty a nie Twoja mama. Jak mama wroci z zagranicy to bedzie musiala osobiscie dokonac cesji na Ciebie. Tyle w tym temacie. Nie ma sie czym przejmowac
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
@kubagalll skoro dostałeś SMS że przeniesienie nie może zostać zrealizowane, to sprawa zostaje anulowana na poziomie między operatorami. Co do drugiego zdania, nie wiem jaką umowę chcesz anulować? Tę, którą mama ma z dotychczasowym operatorem? Formalnie też nie masz prawa jej anulować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
- Tak tak, tylko za bardzo nie mam z czego teraz korzystać 😅, bo domyślam się, że numer nie będzie aktywny do momentu przepisania go na mnie i boję się, że mogą dołożyć mi za to jakaś karę bo jednak warunek umowy nie został spełniony, nawet jeśli mam zamiar opłacać rachunki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
@kubagalll jesli anulowano przeniesienie to umowa dalej obowiazuje na Twoja mame
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
Umowa, która podpisałem z kurierem, na abonament z przeniesieniem numeru razem z abonamentem, przeniesienie nie doszło do skutu, a urządzenia jednak u mnie jest
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
@kubagalll umowa nie przeniesiona wiec powinna dalej byc na Twoja mame. Skontaktuj sie na czacie z konsultantem lub telefonicznie i dowiesz sie wszystkiego https://www.orange.pl/view/kontakt
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »