- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, kiedy podpisywałem umowę z Orange na telefon i internet Neostrada (Orange Love) myślałem że nie będę musiał co miesiąc jeździć na pocztę opłacać rachunku ponieważ nie mam na to czasu. Faktura przychodzi mi e-mailem i jest tam płatność elektroniczna z której nie mogę skorzystać ponieważ w Mój Orange mam faktóry jedynie do zapłacenia za 0zł a w usługi stacjonarne nie mam nic, ponadto w e-mailu pisze też takie coś "Korzystasz z oferty Orange Love, faktury za usługi domowe i mobilne powinieneś otrzymać w jednym mailu. W tym miesiącu mieliśmy problem ze wspólną wysyłką obu dokumentów. Przepraszamy." i tak jest co miesiąc, czy będę miał w końcu możliwość opłacenia rachunku płatnością elektroniczną ??
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisz na chacie lub zadzwoń do BOK https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Napisz na chacie lub zadzwoń do BOK https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś