Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości płatności elekronicznej

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości płatności elekronicznej

Witam, kiedy podpisywałem umowę z Orange na telefon i internet Neostrada (Orange Love) myślałem że nie będę musiał co miesiąc jeździć na pocztę opłacać rachunku ponieważ nie mam na to czasu. Faktura przychodzi mi e-mailem i jest tam płatność elektroniczna z której nie mogę skorzystać ponieważ w Mój Orange mam faktóry jedynie do zapłacenia za 0zł a w usługi stacjonarne nie mam nic, ponadto w e-mailu pisze też takie coś "Korzystasz z oferty Orange Love, faktury za usługi domowe i mobilne powinieneś otrzymać w jednym mailu. W tym miesiącu mieliśmy problem ze wspólną wysyłką obu dokumentów. Przepraszamy." i tak jest co miesiąc, czy będę miał w końcu możliwość opłacenia rachunku płatnością elektroniczną ??

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości płatności elekronicznej

2 ODPOW. 2
Anonim

Nie dotyczy

Brak możliwości płatności elekronicznej

Napisz na chacie lub zadzwoń do BOK https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Brak możliwości płatności elekronicznej

@wlodarx2 To ja przypomnę istotną zasadę panującą na NO:

Pokaż szczegóły
Jak rozmawiać na Nasz Orange?Jak rozmawiać na Nasz Orange?

Mrugający mężczyzna Bardzo szczęśliwy robot