Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu - pakiet danych

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Brak internetu - pakiet danych

Witam. Wczoraj byłam w salonie Orange. Przedłużenie umowy. Nowy telefon p30 lite pakiet danych 20gb itd... 

Nr działa pakiet danych nie. Zadna strona się nie wczytuje mimo ikony 4G.

 

Infolinia w niedzielę nie ogarnia tematów tego typu... Trochę słabo 

 

Jakąś pomoc?

Wszystko włączone. 

Druga sprawa ze po wejściu w mój Orange widzę stare opcje które były w abo poprzednim. Czyli pakiet 5g itp rzeczy. Od wczoraj miałam mieć nowy pakiet danych inny abonament w sensie koszta a tam widzę po staremu wszystko. 

 

Brak aktywacji nowego abo czy jak to rozumieć?

Umowa podpisana wczoraj chwilę po 15.00

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29673
  • 22039
  • 1278

Brak internetu - pakiet danych

Pewnei masz inny apn. Zmień apn z internetipv6 na internet.
https://www.youtube.com/watch?v=bmGYKlZjLHs
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Brak internetu - pakiet danych

A czemu mam mieć inny apn?

 

Nowy tel z Orange poprzedni też z Orange wszystko w Orange i nagle mam mieć inny apn przy umowie na kolejną usługę w Orange? 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29673
  • 22039
  • 1278

Brak internetu - pakiet danych

Być może nowy aparat ma problemy z obsługą internetu po ipv6.
Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Brak internetu - pakiet danych


@Karola7816napisał(-a)

A czemu mam mieć inny apn?

 

Nowy tel z Orange poprzedni też z Orange wszystko w Orange i nagle mam mieć inny apn przy umowie na kolejną usługę w Orange? 


Po to byś sprawdził czy Twoje ustawienia są poprawne.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Brak internetu - pakiet danych

Wszystkie dane poprawne 

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 2437
  • 6012
  • 23

Brak internetu - pakiet danych


@Karola7816napisał(-a)

Wszystkie dane poprawne 


Spróbuj wyłączyć a następnie włączyć telefon ( chyba że wcześniej już to robiłeś/aś ) Piszesz, że wszystko jest ok powłączane, dane komórkowe też ?  - być może, rzeczywiście nie masz jeszcze aktywowanego netu w telefonie, ale to dziwne jest - myślę, że pozostaje Ci jutro kontakt z konsultantem na czacie od godz. 7:00

https://www.orange.pl/view/kontakt