- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
Witam. Wczoraj byłam w salonie Orange. Przedłużenie umowy. Nowy telefon p30 lite pakiet danych 20gb itd...
Nr działa pakiet danych nie. Zadna strona się nie wczytuje mimo ikony 4G.
Infolinia w niedzielę nie ogarnia tematów tego typu... Trochę słabo
Jakąś pomoc?
Wszystko włączone.
Druga sprawa ze po wejściu w mój Orange widzę stare opcje które były w abo poprzednim. Czyli pakiet 5g itp rzeczy. Od wczoraj miałam mieć nowy pakiet danych inny abonament w sensie koszta a tam widzę po staremu wszystko.
Brak aktywacji nowego abo czy jak to rozumieć?
Umowa podpisana wczoraj chwilę po 15.00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
https://www.youtube.com/watch?v=bmGYKlZjLHs
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
A czemu mam mieć inny apn?
Nowy tel z Orange poprzedni też z Orange wszystko w Orange i nagle mam mieć inny apn przy umowie na kolejną usługę w Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
@Karola7816napisał(-a)A czemu mam mieć inny apn?
Nowy tel z Orange poprzedni też z Orange wszystko w Orange i nagle mam mieć inny apn przy umowie na kolejną usługę w Orange?
Po to byś sprawdził czy Twoje ustawienia są poprawne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
Wszystkie dane poprawne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu - pakiet danych
@Karola7816napisał(-a)Wszystkie dane poprawne
Spróbuj wyłączyć a następnie włączyć telefon ( chyba że wcześniej już to robiłeś/aś ) Piszesz, że wszystko jest ok powłączane, dane komórkowe też ? - być może, rzeczywiście nie masz jeszcze aktywowanego netu w telefonie, ale to dziwne jest - myślę, że pozostaje Ci jutro kontakt z konsultantem na czacie od godz. 7:00