Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak faktury

ROZWIĄZANE

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Brak faktury

Witam
Wczoraj tj. 1,02,2018 nie dotarła faktura za abonament
Umowę przedłużałem 19 stycznia.
Na stronie mój Orange ód pierwszego dnia lutego zaczął się nowy okres rozliczeniowy.
Co zrobić?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12469
  • 151

Brak faktury

@eftowsky

z dostępem do faktur na Mój Orange (portal, aplikacja, mail) rzecz ma się następująco:

  • trzeba znać dzień swojego okresu rozliczeniowego (w Twoim przypadku to chyba każdy pierwszy dzień miesiąca)
  • i od tego dnia (włącznie) policzyć 3 dni kalendarzowe → w tym okresie powinna się ukazać e-faktura

 

Powyższe opieram na swoim doświadczeniu (zarówno przy rachunkach za usługi mobilne, jak i stacjonarne). Ostatnio maile przyszły mi w drugim dniu. W apce - z tego co pamiętam - informacja była dostępna już pod koniec pierwszego dnia. Ale nie ma na to reguły.

 

[edit]

▬▬▬

Jeszcze na koniec taki mały apel. Jeśli któraś z wypowiedzi była pomocna, to - śmiało! - oznacz ją. Szczegóły poniżej :):

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Brak faktury

Spokojnie. Dojdzie. Koniec okresu rozliczeniowego nie zawsze jest dniem wystawienia faktury. Najprawdopodobniej faktura przyjdzie ok 15 lutego, korekcyjna i właściwa.
Anonim

Nie dotyczy

Brak faktury

@eftowskyJeśli chodzi o e-faktury to są  widoczne na Mój Orange po 2/3 dniach od wystawienia a nie od razu jak chcesz się dowiedzieć to zadzwoń na bez płatną infolinie 800 560 560. 


Zespół Nasz Orange
  • 2980
  • 12469
  • 151

Brak faktury

@eftowsky

z dostępem do faktur na Mój Orange (portal, aplikacja, mail) rzecz ma się następująco:

  • trzeba znać dzień swojego okresu rozliczeniowego (w Twoim przypadku to chyba każdy pierwszy dzień miesiąca)
  • i od tego dnia (włącznie) policzyć 3 dni kalendarzowe → w tym okresie powinna się ukazać e-faktura

 

Powyższe opieram na swoim doświadczeniu (zarówno przy rachunkach za usługi mobilne, jak i stacjonarne). Ostatnio maile przyszły mi w drugim dniu. W apce - z tego co pamiętam - informacja była dostępna już pod koniec pierwszego dnia. Ale nie ma na to reguły.

 

[edit]

▬▬▬

Jeszcze na koniec taki mały apel. Jeśli któraś z wypowiedzi była pomocna, to - śmiało! - oznacz ją. Szczegóły poniżej :):

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.