- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wczoraj tj. 1,02,2018 nie dotarła faktura za abonament
Umowę przedłużałem 19 stycznia.
Na stronie mój Orange ód pierwszego dnia lutego zaczął się nowy okres rozliczeniowy.
Co zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
z dostępem do faktur na Mój Orange (portal, aplikacja, mail) rzecz ma się następująco:
- trzeba znać dzień swojego okresu rozliczeniowego (w Twoim przypadku to chyba każdy pierwszy dzień miesiąca)
- i od tego dnia (włącznie) policzyć 3 dni kalendarzowe → w tym okresie powinna się ukazać e-faktura
Powyższe opieram na swoim doświadczeniu (zarówno przy rachunkach za usługi mobilne, jak i stacjonarne). Ostatnio maile przyszły mi w drugim dniu. W apce - z tego co pamiętam - informacja była dostępna już pod koniec pierwszego dnia. Ale nie ma na to reguły.
[edit]
▬▬▬
Jeszcze na koniec taki mały apel. Jeśli któraś z wypowiedzi była pomocna, to - śmiało! - oznacz ją. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak faktury
@eftowskyJeśli chodzi o e-faktury to są widoczne na Mój Orange po 2/3 dniach od wystawienia a nie od razu jak chcesz się dowiedzieć to zadzwoń na bez płatną infolinie 800 560 560.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
z dostępem do faktur na Mój Orange (portal, aplikacja, mail) rzecz ma się następująco:
- trzeba znać dzień swojego okresu rozliczeniowego (w Twoim przypadku to chyba każdy pierwszy dzień miesiąca)
- i od tego dnia (włącznie) policzyć 3 dni kalendarzowe → w tym okresie powinna się ukazać e-faktura
Powyższe opieram na swoim doświadczeniu (zarówno przy rachunkach za usługi mobilne, jak i stacjonarne). Ostatnio maile przyszły mi w drugim dniu. W apce - z tego co pamiętam - informacja była dostępna już pod koniec pierwszego dnia. Ale nie ma na to reguły.
[edit]
▬▬▬
Jeszcze na koniec taki mały apel. Jeśli któraś z wypowiedzi była pomocna, to - śmiało! - oznacz ją. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.