- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Witam. Dziś przyszedł do mnie modem Airbox 2. Wszystko poprawnie włączyłem i internet śmiga, jednak tylko na H+/3G. Na mapie zasięgu pokazane jest, że cała moja wieś jest w zasięgu LTE, więc w takim razie dlaczego mnie nie łączy? Czy ta mapa jest po prostu kłamliwa czy może problem tkwi w czymś innym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Część osób sugeruje na forach by przed odpaleniem routera na samym początku go zresetować. Sprawdź tez zasięg w różnych miejscach tak jak sugeruje @Piotrekk85.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
W panelu konfiguracyjnym, w ustawieniach sieci sprawdź jaki masz tryb sieci (spróbuj wymusić 4G)
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Jeśli nie, to zadzwoń na BOK lub porozmawiaj z doradcą na czacie - upewnij się że masz zasięg pod Twoją lokalizacją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Wstrzymałem się jeszcze z kontaktem z Orange, sami wiecie jak to jest, ale jeśli nie będzie innego wyjścia to zadzwonię.
Co do reszty wskazówek - wymusiłem w sieci włączenie LTE i po czasie załapało, jednak działa bez zasięgu (kresek?) z prędkością około 300kb/s. Dzisiaj wieczorem, gdy szukałem lepszego zasięgu, zaskoczyły mi raz 4 kreski, internet od razu przyspieszył, zostawiłem router w miejscu, w którym złapałem zasięg, jednak po około 5 minutach zasięg znów się zgubił i znów działa na zerowej kresce z prędkością do 300kb/s. Czyli jednak LTE jest i może złapać maksymalny zasięg, w takim razie co jest grane, że po chwili go zgubiło i że działa tylko na zero kreskach? Czy mogę jakoś to sam naprawić czy jednak muszę zadzwonić do ekspertów z Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Nie, fizyki nie przeskoczysz. Po prostu propagacja fal radiowych w tym miejscu gdzie jest router jest taka a nie inna. Zasięg jest zmienny. Warto poszukać innego miejsca, może inne okno lub strona budynku, albo o ile ten router ma opcję - podpiąć antenę zewnętrzną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Ja mam LTE przed wejściem do klatki, a w mieszkaniu szczątkowe 3G. Także VoWiFi mnie ratuje w rozmowach. Czasem tak bywa. Widocznie chodzi o materiały użyte do budowy, które blokują sygnał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Jak chcesz przekazać sprawę do analizy, to możesz spróbować przez zasieg.orange.pl. Jak wpiszesz lokalizację, na dole strony wybierzesz opcję zgłoszenia problemów z zasięgiem i wypełnisz formularz, to powinieneś otrzymać informację zwrotną w ok. 24 godziny. Inna opcja - to kontakt z infolinią czy przez czat w apliakcji/ na stronie www.