- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O jak zwykle w formie. eSIM już od lat jest wdrożony.
Prznoszenie eSIM na inny telefon od lat nie jest wdrożone.
O wie też, jakiego rodzaju kartę mamy w swoim telefonie ale jednak w komunikacie zwrotnym diagnozy, sugeruje, żeby wyjąć kartę SIM z telefonu i przetestować ją w innym.
W podanym adresie nie ma nawet słowa o eSIM.
Chyba czas na zmiany komunikatów i zaktualizowanie kroków diagnostycznych...
"Wygląda na to, że po naszej stronie wszystko jest w porządku. Sugerujemy wyłączyć i włączyć telefon. Jeśli problem będzie nadal występował, zalecamy sprawdzić kartę SIM w innym telefonie/urządzeniu zgodnie z instrukcją: https://www.orange.pl/sprawdzkartetelefon. Pozdrawiamy Orange"
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat powinien w dziale pomysły, na forum problemu się nie rozwiąże 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat powinien w dziale pomysły, na forum problemu się nie rozwiąże 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne i bezsensowne sugestie w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533
Słusznie, jakoś nie zanotowałem że jest taka opcja. Wpisuję tam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne i bezsensowne sugestie w odpowiedzi na DIAGNOZUJ na 1533
@the_woocash jakoś Orange nie do końca ma dograną sprawę z eSIM. Dlatego jako główny numer nadal mam standardowy SIM, a eSIM używam tylko jako test i/lub dodatek.
Głosowanie na pomysł: