- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
28-05-2017
14:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
14:51
Błędna karta
Hi.
Udaj się do Salonu ale z tego co pisaliście można wyciągnąć wnioski , że nowa Karta SIM jest jeszcze nie aktywna. Stara nie odpowiada bo jest dla bezpieczeństwa zablokowana przez Orange a nowa jeszcze nie aktywowała się. W Sieci T-Mobile troszkę na innej zasadzie otrzymałem w piątek nową Kartę SIM i sprawdzam z takim wynikiem, że Transfer Danych jest aktywny natomiast nie mogę nawiązać połączeń telefonicznych. Ta druga część uruchomi się po aktywacji Karty SIM. Cierpliwie więc na to czekam.
goombay
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »