- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
28-05-2017
03:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
03:03
Błędna karta
W piątek przeszłam z karty na abonament jednocześnie wyrabiając duplikat karty SIM gdyż poprzednia przepadła razem z telefonem. Po upływie doby karta była ciągle nieaktywna a po kontakcie z BOK dowiedziałam się, że moja nowa karta w systemie figuruje jako ta stara która została zniszczona... Czy w tej sytuacji w salonie mogą się ubiegać o zapłate za nową karte jeżeli błąd leży po ich stronie?
Etykiety:
10 ODPOW. 10
28-05-2017
06:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
06:08
Błędna karta
Tak. W takim przypadku powinnaś dostać nową kartę sim już za darmo. Ale nie możesz dać się zbyć tylko być pewna swoich racji.
28-05-2017
09:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
09:31
Błędna karta
Wydaje mi się, że na bok coś Cię źle poinformowali. Nie ma statusu "zniszczona", bo żaden system informatyczny nie ma możliwości zdalnego tego sprawdzenia.
Aby pomóc potrzeba są dodatkowe informacje:
1) czy otrzymałaś kartę sim w fabrycznie zamkniętej kopercie? czy była już otwarta?
2) jak otrzymałaś kartę sim? czy dostałaś ją w salonie/od kuriera/w zewnętrznym punkcie np. na poczcie/stacji paliw?
3) czy dokonała się już zmiana oferty z na kartę na ofertę na abonamentową?
4) co dostajesz po wpisaniu kodów *124*# i *103*#? (to są bezpłatne kody na sprawdzenie oferty/stanu środków) w danym momencie powinien działać tylko jeden z nich
5) czy minął już tydzień od podpisania umowy/aneksu?
Podejrzewam, że nowa karta oczekuje na aktywację. Proces migracji z oferty na kartę na abonament trwa nieco dłużej niż inne procesy.
Możesz też wymienić kartę sim w salonie, jednak jeśli jesteś cały czas w ofercie na kartę to taka zmiana może nie zostać zrealizowana. Zwykle należy zaczekać aż włączy się oferta abonamentowa.
Aby pomóc potrzeba są dodatkowe informacje:
1) czy otrzymałaś kartę sim w fabrycznie zamkniętej kopercie? czy była już otwarta?
2) jak otrzymałaś kartę sim? czy dostałaś ją w salonie/od kuriera/w zewnętrznym punkcie np. na poczcie/stacji paliw?
3) czy dokonała się już zmiana oferty z na kartę na ofertę na abonamentową?
4) co dostajesz po wpisaniu kodów *124*# i *103*#? (to są bezpłatne kody na sprawdzenie oferty/stanu środków) w danym momencie powinien działać tylko jeden z nich
5) czy minął już tydzień od podpisania umowy/aneksu?
Podejrzewam, że nowa karta oczekuje na aktywację. Proces migracji z oferty na kartę na abonament trwa nieco dłużej niż inne procesy.
Możesz też wymienić kartę sim w salonie, jednak jeśli jesteś cały czas w ofercie na kartę to taka zmiana może nie zostać zrealizowana. Zwykle należy zaczekać aż włączy się oferta abonamentowa.
28-05-2017
11:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
11:33
Błędna karta
1. Karta sim otrzymana fabrycznie w kopercie
2. Otrzymana w salonie
3. Myślę ze zmiana się juz dokonała ponieważ na koncie moj Orange mam dane dotyczące nowego planu
4. Po wpisaniu kodów wyskakuje komunikat ze nie zarejestrowano w sieci
Dodatkowo na umowie jako kod abonencki mam ustalone 6 ostatnich cyfr kodu PUK przy kontakcie z BOK i podawaniu tego numeru nie zgadzal się on poczatkowo. Ze statusem może źle się wyraziłam na BOK Pan po podaniu numeru karty SIM stwierdził że karta o takim numerze figuruje jako karta nieaktywna natomiast aktywną karta jest jakaś zupełnie inna.
2. Otrzymana w salonie
3. Myślę ze zmiana się juz dokonała ponieważ na koncie moj Orange mam dane dotyczące nowego planu
4. Po wpisaniu kodów wyskakuje komunikat ze nie zarejestrowano w sieci
Dodatkowo na umowie jako kod abonencki mam ustalone 6 ostatnich cyfr kodu PUK przy kontakcie z BOK i podawaniu tego numeru nie zgadzal się on poczatkowo. Ze statusem może źle się wyraziłam na BOK Pan po podaniu numeru karty SIM stwierdził że karta o takim numerze figuruje jako karta nieaktywna natomiast aktywną karta jest jakaś zupełnie inna.
28-05-2017
11:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
11:38
Błędna karta
A próbowałaś ponownie uruchomić telefon?
Obecnie ani stara ani nowa karta nie działa?
Obecnie ani stara ani nowa karta nie działa?
28-05-2017
11:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
11:46
Błędna karta
Jeśli chodzi o ponowne uruchomienie telefonu to próbowałam kilkakrotnie. Nie jestem w stanie sprawdzić czy stara karta nadal działa ponieważ stary telefon zgubiłam razem z karta. Dodatkowo przed podpisaniem umowy dzwoniąc na swój numer zgłaszala się poczta głosowa a obecnie zgłasza się komunikat że użytkownik ma wyłączony telefon bądź jest niedostępny
28-05-2017
12:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
12:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
12:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
12:13
Błędna karta
Wydaje mi się, że zlecenie na wymianę sim oczekuje na realizację. Zwykle jest od ręki jeśli było to w salonie ale w wyjątkowych sytuacjach trwa do 7 dni. Najlepiej udać się do salonu (pracownik wprowadzający zlecenia widzi jego status). Ew powinni Ci wydać nową.
28-05-2017
12:17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-05-2017
12:17
Błędna karta
W takim razie jutro udam się do salonu spróbuje to wyjaśnić. Dziękuję za pomoc 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »