- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
15-10-2018
18:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-10-2018
18:51
Błąd przy naliczeniu transferu danych?
Co więc sugerujesz?Dezaktywację usługi?Też nic nie daje,gdyż kolega,który ma tę usługę nieaktywną,również dostał 44 PLN po rogach.Póki co w ustawieniach telefonuograniczylem transfer danych.
15-10-2018
18:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-10-2018
18:52
Błąd przy naliczeniu transferu danych?
Może mieć wyłączona ale od zaplecza coś działa. Sugerowałbym napisać na czacie i poprosić o sprawdzenie od zaplecza.
15-10-2018
18:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-10-2018
18:57
Błąd przy naliczeniu transferu danych?
No tak.44 pln przy transferze 1500 Mb,gdzie mój telefon pokazuje,iż od początku okresu obliczeniowego użyłem 125 Mb.Chyba że to leci od 22 czerwca,gdzie również miałem naliczone 44 PLN.
15-10-2018
19:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-10-2018
19:03
Błąd przy naliczeniu transferu danych?
Tam były dwa progi kwotowe 5,99 a potem 44 zł by zamknąć się w opłatach do 50 zł. Tylko usługa powstała gdy normalnie internet wtedy kosztował koło 400 zł. Więc była wtedy obniżką. Ale dziś to raczej niekorzystna usługa.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »